Lexus IS300 SportCross project

Status
Niet open voor verdere reacties.
alles weer in orde dus , mooi zo ! en gereedschapsbak ziet er erg netjes uit :thumbsup:

Vooruit lopend op de komende meeting en iets met penopauze heb ik bedacht de Lexus eens lekker te verwennen.
Omdat ik bij het zien van de eerste MadMax film verkocht was, dit eerst als avatar uitgekozen, en nu voor de meeting als naam op de SportCross.
Ja ja ik weet het, en het kan eraf.
Moesten improviseren omdat de vooruit aardige afbuigende bochten heeft en de sticker eigenlijk te smal bleek te zijn.
In de hoeken links en rechts zit nu geen sticker en dat is natuurlijk wel mooier.
Maar het ging om het idee en mijn zoon van 6 vindt het erg gaaf en daar doe je het natuurlijk voor.
De sticker heb ik laten maken bij Stickermaster in Hardewijk
Je kunt je eigen ontwerp uploaden en zo een unieke band maken.
Loran heeft de sticker gemaakt en toen ik Stephanie vroeg wat de kosten van het plakken waren werd er gezegd dat als iemand 3 kwartier in de auto zit
om een sticker te laten plakken deze gratis gemonteerd word.
Ik zeg goed bezig en bedankt . IMG_0705.jpg
IMG_0706.jpg
IMG_0707.jpg
IMG_0719.jpg
IMG_0724.jpg

Gaaf die sticker ! , nu weten we welke Lexus van Mad Max is

en wat is dat 60x colad ?
als de PB je bevalt raad ik je aan om dat sample flesje te bestellen , zit zo een handig pompje op en past altijd wel ergens in je auto
ik gebruik die fles als navulling

Goed bezig weer! Waarom remmen niet? is prima zelf te doen. Ondertussen doe je al meer aan je eigen auto dan mening bestuurder.

Dankjewel Bas,
Zou best goed zelf te doen zijn maar het zijn wel de remmen.
Het ziet er inderdaad eenvoudig uit als je meekijkt met de monteur.

juist omdat het de remmen zijn ! ik heb niet meer zoveel vertrouwen in monteurs , die jongens staan vaak onder druk en strakke tijd schema's

maar begrijpen doe ik het wel ;)

Zelf doen! Kun je teminste de tijd nemen om e.e.a. goed schoon te maken voordat je de boel weer in elkaar zet. Meteen de ankerplaat en remtang even in de Hammerite ...
Ben benieuwd hoe die Brembo's bevallen, heb zelf 30.000km geleden Bosch schijven gemonteerd en weer last van enige trillingen bij het remmen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.