Lexus IS300 SportCross project

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
wasstraat !!! barbaar !! handje wassen , nu vol krassen , dat word dappen morgen ochtend vroeg maat :D

maar idd die gt86 is een mooie coupe
Toch blijft dat een leuke discussie wasstraat of handwas bedrijf loopt natuurlijk wel een risico met de slogan wassen zonder krassen 😝
Die gt86 is inderdaad een leuke bak.
Mist nog net iets vermogen om hem helemaal geschikt te maken.
Heeft nu iets van rond de 200 PK maar de eigenaar ging dat nog iets opschroeven.
Niet overdreven veel meer maar wel dat het rijden net iets leuker word.
Persoonlijk vond ik de witte erg mooi.
 

Martijn

Actief
5 apr 2015
196
11
0
Ik had exact hetzelfde probleem met mij. Nieuwe achter schijven was echt klote eerst de hele tijd zoeken.
Daarna met lamellenschijf een stukje van de ankerplaat afgehaald 1a2 mm en voila liep niet meer aan
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Ik hoor ook een aanlopend geluid achter was het dus die ankerplaat? heb je een foto waar die precies aanliep? heb al het een en ander weggeslepen en weggebogen maar hoor nog steeds piepen als ik met mijn raam open rijd. Ook al randjes weggehaald op de remschijf. Misschien iets specifieker waar die aanliep?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Het is de binnensterand van de ankerplaats.
En bij mij aan de onderkant.
Je ziet aan de rand waar die tegenaan komt is schoon geschuurd.
Er is ook een randje aan de binnenkant van de remschijf afgeschuurd maar het uiteindelijke probleem was dus de ankerplaat.
Deze was trouwens vervormd en is rechtgemaakt.
Geen idee hoe want toen was ik koffie aan het drinken 😃
Je kunt anders altijd even in Maarssen bij de garage van toyota langs om te informeren wat ze nou precies hebben gedaan.
Was een jonge monteur met donker haar.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
ik ben er van overtuigt dat achter de schermen meneer van Raamsdonk keihard bezig is om ons die film te laten aanschouwen
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Het is de binnensterand van de ankerplaats.
En bij mij aan de onderkant.
Je ziet aan de rand waar die tegenaan komt is schoon geschuurd.
Er is ook een randje aan de binnenkant van de remschijf afgeschuurd maar het uiteindelijke probleem was dus de ankerplaat.
Deze was trouwens vervormd en is rechtgemaakt.
Geen idee hoe want toen was ik koffie aan het drinken 😃
Je kunt anders altijd even in Maarssen bij de garage van toyota langs om te informeren wat ze nou precies hebben gedaan.
Was een jonge monteur met donker haar.



Thanks voor de info. Ik heb van alles weggehaald nu maar hoor nog steeds het geluid, vandaag even met iemand anders geluisterd en het blijkt toch van voor te komen bij mij. Was moeilijk te horen in je eentje. Nu toch maar voor verder checken. Achter is in ieder geval goed zo.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Lexus audio.
Om een nog mooier geluid uit je audio te halen.
Ik ga altijd eerst opzoek naar lossless audio.
Dit is audio in de minst gecomprimeerde variant.
Hoe groter de compressie hoe hoger de kwaliteitsverlies
Mijn voorkeur gaat uit naar FLAC = Free Lossless Audio Codec.
Deze kan ik rechtstreeks afspelen via de VLC media player op mijn iPhone maar ik
wil de audio via iTunes synchroniseren met mijn toestel.
FLAC kan niet rechtstreeks ge?mporteerd worden in iTunes.
Ik heb een MacBook Pro en gebruik MediaHuman Audio Converter.
Hierbij zet ik de FLAC bestanden om naar ALAC - stereo 48000Hz
Vervolgens kan ik de bestanden met de extensie .m4a = MPEG-4 Audio een verbeterde versie van MP3 importeren in iTunes en daarna naar de iPhone.
De Samplefrequentie is 48,000 kHz en de Bitsnelheid is 1536 Kbps
Via USB sluit ik mijn iPhone aan op mijn GROM interface adapter.
De kwaliteit is super.

IMG_1292.jpg
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
gebruik ook FLAC bestanden , enige nadeel is dat die bestanden geen album hoes laten zien op het scherm
en het oog wil ook wat he
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ik gebruik zowel FLAC als MP3 (320kb/s) op dit moment met de standaard setup, klinkt de MP3 beter, wellicht te wijten aan mijn Ipad? (air2)? ik zie tijdens het afregelen wel wat het beste uitpakt.
vooralsnog hoe gek ook, is de stage performence bij FLAC minder. rarara hoe kan dat?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
geen idee At , ik zet ze op een sticky en 64gb 3.0 gaat veel op en snel
maar met een V8 is het zonde om de radio zo hard te zetten , beter uit
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Ja jij wel, maar ik moet het doen met een overmoedig aanwezige v6 ...... Maar...... ik heb geen kogelgat in m'n deur die gaat fluiten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.