Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Kia Picanto
koen zei:Niet duur zeg je ? Daar ga je nog van schrikken..
Dat komt snel genoeg. Er is daarbij een schat aan info en DIY's aanwezig online, evenals hier op LF. Gaat wel goed komen.ben alleen nog niet gewend aan het idee dat ik aan deze auto niet alles zelf kan doen.
Louwe zei:Ik heb een Is200 gekocht omdat ik dat een geweldige wagen vind, ben alleen nog niet gewend aan het idee dat ik aan deze auto niet alles zelf kan doen. Met m`n vorige auto kon dat dus wel, simpele techniek
Dat kan idd geen kwaad. Ik neem aan dat nu je e.e.a. hebt opengehaald, je de boel ietwat gereinigd hebt. Je zou nog kunnen denken aan je luchtfilter/MAF (reinigen), bij inhouden motor en acceleratie.Binnenkort maar even de bougies vervangen, hij houdt af en toe toch nog`n beetje in heb ik`t idee.
Louwe zei:Binnenkort maar even de bougies vervangen, hij houdt af en toe toch nog`n beetje in heb ik`t idee. En`t kan ook nooit kwaad natuurlijk!