Mogelijke aanschaf Ct200H

Damitch300

Nieuw hier
26 feb 2015
24
0
1
Goeiedag.

Ik rij nu een Alfa Romeo Giulietta uit 2011. Een 1.4 Multiair met 170pk.

Aangezien ik ouder word en aan andere moet denken in nabije toekomst en niet mijzelf en mijn vriendin te pletter moet rijden.
Inclusief het zuiniger willen rijden en moderner en ook nog eens een automaat, maar daarbij niet de looks wil weggooien en luxe.
En toch ook nog een fun auto wil hebben.
De auto moet tevens vrouw vriendelijk zijn aangezien mijn vriendin er ook in moet rijden haha.
Kwam ik uit bij de Ct200H.

2pyrzph.jpg

2reh0dt.jpg

Ik rij nu dit.


Ik zat te kijken rond de 40-90k km. Aangezien mijn alfa nu 46666km heeft (letterlijk).
En rond de budget van 14 tot 18. Aangezien mijn alfa nu bijna niks meer waard is sinds aanschaf haha.

Ik wil een Ct200H met of camel brown leer of alcantara zwart. Navigatie met achteruitrij camera en cruisecontrol.
Ik zie veel leuke auto's, de een leuker als de andere.
http://ww3.autoscout24.nl/classified...327?asrc=st|as
Waarvan ik deze het leukste vond, maar helaas de km stand. Misschien sla ik nog om.

Ik heb al gelezen waar je om moet denken met de CT200H.

Maar ik wil nog meer weten.

Ik ben gestoord gek op gadgets en dingen veranderen.
Ik heb nu een draadloos oplaadplek gecreert in de midden armsteun van mijn alfa.
En ik heb heb verlaagd en uitlaat aangepast.
Ik vind een uitlaat geluidje wel leuk.

Ik neem aan dat de Lexus dit niet kan (uitlaat) i.v.m kleine motor en hybride.
Maar hij is van zichzelf al aardig laag en stug.

Is hier iemand die van een Alfa afkomt en ervaring heeft met de verandering tussen beide?
Of iemand die wat erover kan vertellen hoe dit overkomt.

En kan iemand misschien van zijn Lexus wat mooie shots maken van het interieur?

Alle Ct's staan namelijk ver weg van mijn huis en kan niet zomaar een test rit maken zonder ver te reizen.


Toen ik mijn alfa kocht wilde ik rustig en zuinig rijden.
Maar helaas ga ik te scherp en te hard door bochten en zijn stoplichten voor mij fun.
Kan de Lexus ook zo heerlijk door de bocht?
De snelheid moet eruit bij mij dus dat maakt niks uit.


Hoe bevalt de CVT? Ik lees verschillende meningen. Iemand hier die al een tijdje rondrijd en zijn mening kan geven?

En het werkelijke verbruik?
Ik rij nu vaak in de stad om naar mijn werk te gaan en mijn Alfa doet 20Liter per week (Ik rij ongeveer 140km per week, ok ok ik rij pittig)
Maar als ik op de snelweg normaal rijd zoals hoort kan ik vanaf Turnhout in Belgie naar Den Helder rijden door maar 18Liter te verbruiken.
Volgens boekwerken hoort de Alfa een stuk zuiniger te zijn dan hij daadwerkelijk doet.
Mijn boordcomputer zegt 9.6L op 100Km in afgelopen 7000km.


Iemand die tevens zijn auto met de mijne wilt ruilen? Hahahaha

Mvg

Mitchell
 

Damitch300

Nieuw hier
26 feb 2015
24
0
1
Een vriendin van mij heeft zon auto. Ik ben mijn lever kwijt en een nier dankzij die auto.
Was ook bijna mijn ruggegraat kwijt.
Pfff waarom hebben ze uberhaupt daar een achterbank in gegooid whahaha.

Nee ik heb betere offers gehad dan Lexus Eindhoven.
Het is allemaal mooi met red carpet etc etc. Maar ben ergens anders dus toch goedkoper uit.

Ik ga mijn auto lekker op internet knallen en kijken wat mensen bieden, in de tussentijd ga ik ct's zoeken.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Grappig. Dat is nl. jouw plaatje. Als ik Edit zie ik 'Attachment' en anders 'Gehechtheid' maar het komt van jou vandaan.
 

Damitch300

Nieuw hier
26 feb 2015
24
0
1
Ok ik heb sinds gisteren de auto op Autoscout24.nl

Krijg ik ineens een smsje.

Hello is the car still for sale please contact me at b....7@hotmail.com


De volgende emails werden verstuurd en ontvangen:

Date: Thu, 12 Mar 2015 14:58:45 +0100
Subject: Hello
From: D....0@hotmail.com
To: b....7@hotmail.com

Yes the car is still for sale.

Greetings

Mitchell


-------- Oorspronkelijk bericht --------
Van: Brian Rieser
Datum:12-03-2015 16:40 (GMT+01:00)
Aan: mitch van os
Cc:
Onderwerp: RE: Hello

i am really interested in buying the car, what is the condition of the engine, is there any additional information i need to know about the car? when last did you serviced it?can you send me more pictures? how much do you want for it




Date: Thu, 12 Mar 2015 19:10:42 +0100Subject: Re: Hello
From: d....0@hotmail.com
To: b....7@hotmail.com
Good day

The car is in excelent condition and i have maintained it a lot but also the dealership.
I want around 22000 but thats barely possible.
So i ask 19000 for the car

Where are you from if i may ask?

Greetings


Verzonden vanaf Samsung Mobile







The car is in excellent condition, as explained,I also want you to know that I am satisfied with the price, so I'm willing to pay the 19000 euros, since I am satisfied with the condition of the car and price I think the following process we have to talk about is the payment process.

I will make payment through paypal, because PayPal is fast, easy and safe for me, have a PayPal account yet? and be need your email with PayPal for payment or I could send an invoice (ill handle the PayPal payment) and if you have an account, you can easily create a quick and easy account www.paypal.com


Just get back to me with the following to make payment

Your full name:
Full address:
Email address PayPal account:
Mobile phone number:

I make the payment with your email address paypal account and the full name and also send your name, address and mobile phone to my agent to collect private come, make the selection of the car and also come with a photocopy of my identity and data transfer process property

Hope to read from you soon.
regards








Ligt het aan mij of zijn dit een en al red flags? haha

Alsof je binnen een dag je auto kan verkopen aan een buitenlander en via paypal.
Die vraagt straks gewoon zijn geld terug via paypal.

Of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Als iets te mooi is om waar te zijn, is dat meestal ook zo,

Ongezien een auto kopen voor 19000 en het enigste wat belangrijk schijnt te zijn is de betaling
Bij mij gingen alle alarmbellen, bij jou niet ?

Toevallig kreeg ik een soort gelijk mailtje toen ik mijn auto op autoscout aanbod,
terug gemaild dat verdere info e.d per telefoon kon en vervolgens niets meer gehoord
 

Damitch300

Nieuw hier
26 feb 2015
24
0
1
Zodra je mijn emails leest zie je al dat ik niet geinterreseerd ben in zijn deal.

Hij zegt gewoon tegen paypal dat hij niks heeft gekregen en vraagt dan zijn geld terug of steelt hem.

Ik heb wel zin in 419 eater haha.
Scammers pakken is altijd leuk ;)
 

Damitch300

Nieuw hier
26 feb 2015
24
0
1
Maar... als hij zijn transport bedrijf gebruikt en ik film dat de auto is opgehaald en bewijs heb van overschrijven. Dan is het zijn zaak dat het verdwenen is?
Ik zie dat het dan alsnog geclaimd kan worden als niet afgeleverd en dat hij geld terug krijgt bij paypal.
Hoe kan dit?

Ik heb wel zin hem hierheen te krijgen naar NL voor niks en gewoon een parkeerplaats als adres opgeven.
Kost hem geld haha.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Wat heb je dan precies op film, een auto die opgeladen wordt ?, ga je het afladen ook filmen ?

Voor niets laten komen ? tja risico lopen voor niets, iedereen z'n eigen hobby's, Peter R de Vries
maar ik hou het liever bij auto's :sneaky: