Dat vind ik op zich niet zo netjes, wanneer ze je niet van te voren hierover hebben ge?nformeerd....Hube zei:....
Ze waren trwouwens al gemonteerd toen ik er achter kwam.
Hube zei:Pfff, mietje, omdat hij zich in kan houden?
Over voorzichtig gesproken, ik vond dat je erg voorzichtig weg reed met die Cayenne Mic! Ik had op zijn minst verwacht dat je ons eventjes wat geluid liet horen!
micdee zei:Hube zei:Pfff, mietje, omdat hij zich in kan houden?
Over voorzichtig gesproken, ik vond dat je erg voorzichtig weg reed met die Cayenne Mic! Ik had op zijn minst verwacht dat je ons eventjes wat geluid liet horen!
Deze reactie geheel over het hoofd gezien...
Uhm ja... het blijft een turbo auto h?, dus ga ik er ook lekker rustig mee om totdat alles lekker warm is en dat is-ie niet na 10 meter. En het geluid.... dat valt erg mee/tegen.. wanneer je erbij staat hoor je wel een V8 grommetje, maar voor de rest is het erg netjes....
blue-eyes zei:Alan zei:hmm winterband is vanaf onder de 4mm al een stuk minder.... maar als je rustig doet, ja dan is het voldoende
Volgens mij is een winterband met minder dan 4mm profiel iig in Dld. geen wettelijke winterband meer.....
Dus niet gedekt bij schade, verzekering etc.
Winterbanden zijn in Dld. bij wet verplicht!
Ik ken hen niet, maar ze lijken mij bonafide genoeg.Erwin zei:Iemand soms ervaring met deze leverancier?
http://www.ej-banden.nl/
De prijzen lijken bijna te mooi om waar te zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
Erwin zei:Iemand soms ervaring met deze leverancier?
http://www.ej-banden.nl/
De prijzen lijken bijna te mooi om waar te zijn. Of zie ik iets over het hoofd?[/quote
Komt nog montagekosten bij en that's it,
Persoonlijk heb ik geen ervaring met banden on-line kopen, mijn bezwaar hiertegen is dat ik niet zeker weet of het overjarige "nieuwe" zijn , uit een restpartij van een fabrikant komen en zijn ze goed opgeslagen geweest.
stadler zei:blue-eyes zei:Alan zei:hmm winterband is vanaf onder de 4mm al een stuk minder.... maar als je rustig doet, ja dan is het voldoende
Volgens mij is een winterband met minder dan 4mm profiel iig in Dld. geen wettelijke winterband meer.....
Dus niet gedekt bij schade, verzekering etc.
Winterbanden zijn enkel verplicht bij winterse omstandigheden!!!!
In theorie kun je dus ook verplicht zijn om met winterbanden te rijden als er sneeuwval is buiten de wintermaanden
Ja. Vergis je niet. De duitse wet is expliciet. Zit jij in een ongeluk in Dld. zonder winterbanden, en de de wet kan het enigzinds intepreteren dat je winterbanden zou moeten hebben ben JIJ schuldig.....
That simple.
Ik zou een dergelijk risico dus niet nemen in Dld.
:neutral: :neutral:Alan zei:micdee zei:............
Uhm ja... het blijft een turbo auto h?, dus ga ik er ook lekker rustig mee om totdat alles lekker warm is en dat is-ie niet na 10 meter. En het geluid.... dat valt erg mee/tegen.. wanneer je erbij staat hoor je wel een V8 grommetje, maar voor de rest is het erg netjes....
toch maar andere atuo dan?