Re: My first LS 400 bouwjaar 1991
Het is echt ongelooflijk maar hij deed het niet ......
Op tape gebeurt er niets, ik heb kennelijk the pickup head wires niet doorgeknipt.
Dus van frustratie druk ik op CD .... en hij zei natuurlijk weer op de display: ERR
:X
GGRRRRRR
Dus ik zet toch maar mijn iAudio X5 aan en ik hoor een hoopvol statisch geluid door het speaker systeem.
Ik druk snel op play en meteen komt er een prachtig loepzuiver stereo geluid uit het syteem en verwarmt mijn oren, golven van serotonine waven door mijn voorhoofd en ik word lichtelijk high.
Hij doet het !!!
:worship:
Holy Shit the Lutser heeft iets gedaan wat werkt ..... dit geeft goede moed voor nieuwe projecten :rulez:
Wat wel spijtig is dat ik goede foto's had gemaakt en deze ben verloren in een knip en plak handeling.
Samenvatting:
De aux ingang is echt en werkt, is ook goed bereikbaar door de volgende handelingen uit te voeren:
1) De zij brackets te verwijderen 8 schroeven
2) Dan de achterzijde 4 lange boven 4 korte zijkanten 2 korte achterzijde
3) Dan de bovendeksel omhoog wippen terug trekken en je kan een stekkertje op de 3 pins connector duwen
In mijn geval heb ik gepoogd de tape ingang te bezetten dat is niet gelukt en omdat de cd ingang toch niet werd gebruikt nam ik die omdat die wel opende. Solderen was wel vereist maar dat is extern op de tafel gebeurt en betrof de aanmaak van een goede kabel van 3 polig vrouwelijk naar de jackplug voor in de MP3 speler.
Je hoeft de boardjes niet los te maken zoals Maarten en ik wel hebben gedaan.
Succes want dit is wel heel fijn zeker als je CD wisselaar stuk is en je cassettebandjes al vergaan zijn.