- 4 jul 2011
- 768
- 0
- 0
Re: My first LS 400 bouwjaar 1991
De DIY is een FAIL, misschien heb ik het verkeerde spul maar het spuit er net zo hard weer uit. ( ik heb de veer wel eerst uitgebouwd)
De luchtbalg zelf werd keihard, als je dan meteen die compressor slang erop zet zonder de motor te starten dan loopt het dus zo die leiding in. Daarnaast is de luchtbalg veel kleiner dan een autoband, dus misschien ook teveel erin gespoten.
Hoe dan ook meteen die rechter poot onder de linkerkant geprobeerd te zetten maar dan komt de air inlet niet goed uit.
Als ik de onderkant kon draaien van de schokbreker dan zou het wel lukken maar dan moet je de veer openmaken.
Er staat op in 2 talen do not open .....
Laatste optie is een gaatje boren voor de luchtleiding of de luchtbalg vullen met slijm meteen afdoppen en eronder zetten, uitbouwen is dan ook onzin en de lucht leiding zelf ook afdoppen dan kun je wel thuis komen. ( hoop ik voor je)
Ik ben dus zweefloos voor nu .....
:rulez:
De DIY is een FAIL, misschien heb ik het verkeerde spul maar het spuit er net zo hard weer uit. ( ik heb de veer wel eerst uitgebouwd)
De luchtbalg zelf werd keihard, als je dan meteen die compressor slang erop zet zonder de motor te starten dan loopt het dus zo die leiding in. Daarnaast is de luchtbalg veel kleiner dan een autoband, dus misschien ook teveel erin gespoten.
Hoe dan ook meteen die rechter poot onder de linkerkant geprobeerd te zetten maar dan komt de air inlet niet goed uit.
Als ik de onderkant kon draaien van de schokbreker dan zou het wel lukken maar dan moet je de veer openmaken.
Er staat op in 2 talen do not open .....
Laatste optie is een gaatje boren voor de luchtleiding of de luchtbalg vullen met slijm meteen afdoppen en eronder zetten, uitbouwen is dan ook onzin en de lucht leiding zelf ook afdoppen dan kun je wel thuis komen. ( hoop ik voor je)
Ik ben dus zweefloos voor nu .....
:rulez: