Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Bij mij waren het ook velgen van tenzo die van show off kwamen.
Daar werd bij mij niets vergoed.
Gelukkig word het bij jou netjes afgehandeld zo als het hoort, vind ik.

Ik kan niet over jouw geval oordelen.
In mijn geval is het evident dat dit geen normale zaak is. Bladeren kan, maar niet op velgen van 6 maand oud.

Ik spreek dus van top service. En ja, Showoff heeft contact opgenomen met ROTA zelf.

Misschien heeft dat meer met leverancier te maken, dan aan showoofff

Alan zei:
Misschien heeft dat meer met leverancier te maken, dan aan showoofff

Uiteraard ben ik nu lekker positief over Showof, dat zullen jullie begrijpen.

Maar dat was ik tevoren ook al.

De verlaging is bij hun uitgevoerd, goede communcicatie, mooie prijs en noem maar op. Ben er een aantal maal geweest.
Dit was ook even weer afwachten, maar is 200% naar mijn zin opgelost.

blue-eyes zei:
Vanmorgen al een reactie van Showoff gekregen dat zij contact gaan zoeken met ROTA.
Vanmiddag wederom een reactie, ik krijg 2 nieuwe velgen opgestuurd!

Kijk, hier wordt ik blij van :)

Goede service en snel! Als iemand nog een reden zoekt om naar Showoff te gaan, de service, aftersales is top!

zeker top afgehandeld dikke plus voor showoff! ik zou wel de 2 andere velgen ook in de gaten houden ;)

Ik heb wel gevraagd of ik 8J versie kan krijgen ipv de 8,5J die ik nu gebruik. Dan kan ik terug naar 225'ers voor ipv de huidige 235'ers (die ook nog wel passen op een 8,0J).

Gevoelsmatig toch iets te breed.

Maar dat duurt nog wel even, de 235 voorbanden hebben nog maar 20.000 gereden ;) . Met mijn huidige rijstijl slijten ze niet zo hard als vroeger :)

Mocht ik achter naar 265 of 275 gaan, dan ga ik niet naar 225. Ik vind die brede banden wel erg stoer..... En 100 euro voor een 5MM band (paar) is leuk om even mee te spelen.
Moet maar net uitkomen met je ET waarde, etc. 8,5 zal dan ook te smal zijn. Wel wil ik als ik nieuwe velgen krijg volgend voorjaar, een bredere maat achter hebben, minimaal 9J, wellicht 9,5. 255 zal denk ik het mininum breedte achter voor mij worden.

Ik heb nu 235 op een 8J velg :P vind het precies goed..

Wil 265 monteren aan de achterzijde, maar daar is de 8,5J weer net net....

Precies, daarom achter liever naar 9,0 of 9,5J. Met een staggered set kan je dan mooi kiezen ;)

Andere vraag. Ik lees in USA veel over lips. Losse onderdelen, iemand voor mij een uitleg wat het doet, wat het is, op elke velg te monteren of horend bij de 3 delige velgen, etc. etc.

Ik zie dat hier niet ?

HHAhah jdmautoparts liet me nog advan en wedssport zien :P erg mooi! misshcien iets voor jou

wat ik tot nu toe gezien heb bij hun is een hogere prijsklasse waar ik niet in ga shoppen.
Ik acht de kans bij clublexus via Jelmer vele malen groter ;)

Maar verras me eens?

wedssport:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

advan:

0610sccp_09z+yashio_factory_nissan_350z+advan_model_5_wheel.jpg

Wel mooi, maar vind dat niet mooi bij een antraciete zoals ik heb.

Ik vind de Linea Corse 818 op dit moment erg mooi.

Je hebt ze beide in verschilllende kleuren :)

Velgen zijn al opgestuurd, worden dus nog deze week geleverd.
Ik denk dat ik direct onder dit setje winterbanden laat monteren, goedkopen Nankangs oid.

Van het voorjaar nieuwe velgen met banden bestellen. Linea Corse Le Mans.

Btw: vandaag APK keuring gehad. Goedgekeurd, LED stadslichten waren kapot, vervangen door standaard lampen. Binnenkort maar weer LED's bestellen.
Wel een discussie mbt Xenon lampen. Volgens APK voorschriften zou de Xenon installatie voorzien moeten zijn van wissers.
Mijn verweer was dat dit correct is, maar geldend voor wagens jonger dan 2007.

Raar. Ik dacht echt zeker te weten dat voor 2006 en ouder geen wisser benodigd is. Verder geen issues, goedgekeurd :)

kijk eens aan goedkeuring van de APK is altijd mooi! :)

maar wat zijn de APK voorschriften dan voor xenon? ik dacht ook dat het vanaf 2007 pas geldt!

De dealer gaf me aan dat dit vanaf 2005 was ingegaan, dus volgens hem vanaf wagens van 2005 gold.
Ach, geen idee. Wagen is wel goedgekeurd. Indien ze zo stellig overtuigd waren, was de wagen niet goedgekeurd geraakt.

Ik kan weer 2 jaar verder.