Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

japeape zei:
Blijft je achterbumper trouwens wel schoon nu de pijp niet meer naar beneden blaast (onze diesels stoten helaas roet uit)?

Wat maakt dat uit als je elke week je auto wast? :D
En, de naverbrander, etc. maakt de uitlaatgassen relatief schoon. Dat samen, maakt het niet erg :D :D

p.s. Al besteld?

Ziet er erg goed uit.
Zal ook wel een bruut gezicht zijn als je onder vollast weh rijdt en er 2dikke zwarte stromen uit blazen ;)

slippernick zei:
Ziet er erg goed uit.
Zal ook wel een bruut gezicht zijn als je onder vollast weh rijdt en er 2dikke zwarte stromen uit blazen ;)

Ik heb nog nooit een IS diesel zien roken, de naverbrander doet blijkbaar erg goed zijn best!

Dan moet je die er maar snel tussen uit halen :)
Dan loopt die mischien NOG beter :)
Of zit er nog een sensor achter?

Volgens mij is het simpel: EGR afsluiten, vind er geen naverbranding plaatst.

Nog meer vermogen? Volgens de uitlatenboer is er nog wel veel meer uit te halen, maar dat zou imo te veel worden vor een 4 cylinder dieseltje die standaard 177pk heeft (nu zo'n kleine 210pk, 495Nm).

Zou de diesel dan ook fors zuiniger worden met het afsluiten van de EGR klep?

Alor zei:
blue-eyes zei:
Leukt me leuk ;)
Doen jullie een moderator meeting bij Hube, kom ik daarna wel even langs, is naast de deur.

Neem dan ook die spacers mee :P (testen)

De moderator vergadering is nog niet zeker... En de spacers hou ik nog ff in de wacht, ik ben zelf nog niet echt eruit of ik verder wil met de 19's zoniet dan gebruik ik de spacers zelf icm de OEMs .

Maar jij bent toch veel onderweg? Geef eens een seintje als je in of in de buurt van Den Bosch bent? Koffie staat klaar!

Is ook goed. Kan je me mooi even bijpraten over de spacers, over de GFX set. Ik wil wel eens weten hoe het nu zit met de bevestiging van de skirts.

Doe je de 19" alweer weg?

blue-eyes zei:
Ik zat het meest op jouw reactie te wachten ;)
Als ik dit kan betalen, kan jij het ook :D :D
p.s. Een MUST HAVE jape-ape........

Ha ha :D , mijn hart zegt meteen ja, maar de mijne is een leasebak die ik zou moeten overnemen na het contract. Als hij nou ML en leren stoelen of een F/sport p?kket had gehad waardoor hij makkelijker te verkopen is dan zou ik verder gaan maar nu twijfel ik of dat wel verstandig is :( .

Eisse... nu moet je eens even stoppen hoor! want jij trekt alle aandacht weg van de issen! dat kan niet he!

My moment of fame :D :D

Zeg nu zelf, mooiste pijpjes van het forum :P

Morgen is het vergeten, dan mogen jullie weer.

Gekheid natuurlijk, ik ben blij dat de mod goed is, en gewaardeerd wordt!

Discussie mbt winterbanden even gestopt.

Net 2 Pirelli banden, 245'ers, 6 mm profiel voor 140 euro verkregen. Daar hoop ik april mee te halen (nw velgen) en de winter te overleven.

Wil wel sprintje met je trekken :)in de sneeuw

@Alan: die ga je winnen, die wil ik op voorhand wel aan je weggeven :P

Wat anders. Vanmorgen de veren van standje kneiterhard (stand 8) naar standje boterzacht (30) gezet.
Voorheen kreeg ik last van mijn nieren, vanmiddag werk ik bekant misselijk :D :D

Ik denk zelfs dat Alan dit te zacht vindt..... Morgen maar weer wat standjes terugzetten, 20 oid.
BC racing is imo behoorlijk soft af te veren.......

Haha ik ga wel een keer met je testen als ik de Tein CS heb gemonteerd :)

Ik heb altijdnog de Swaybars, die houden de boel nog een beejte bij elkaar :D

blue-eyes zei:
@Alan: die ga je winnen, die wil ik op voorhand wel aan je weggeven :P

Wat anders. Vanmorgen de veren van standje kneiterhard (stand 8) naar standje boterzacht (30) gezet.
Voorheen kreeg ik last van mijn nieren, vanmiddag werk ik bekant misselijk :D :D

Ik denk zelfs dat Alan dit te zacht vindt..... Morgen maar weer wat standjes terugzetten, 20 oid.
BC racing is imo behoorlijk soft af te veren.......

zit er zo'n verschil in die bc? :O

Ach ja wat mensen vertellen over de tein is dat deze op de hardste stand nog te zacht is :P dusss perfect voor mij :D