Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

dat zijn fijne updates hoor , auto ziet er erg strak uit leuk ook die kleine details van ventiel doppies , trouwens er is nu ook 1 op marktplaats die de spiegelstickers verkoopt ,iets voor jou misschien :rulez: :rulez:

http://link.marktplaats.nl/455658504

Joop zei:
dat zijn fijne updates hoor , auto ziet er erg strak uit leuk ook die kleine details van ventiel doppies , trouwens er is nu ook 1 op marktplaats die de spiegelstickers verkoopt ,iets voor jou misschien :rulez: :rulez:

http://link.marktplaats.nl/455658504

Ik zag ze toevallig gisteren ook al. Maar denk niet dat dit wat voor mij is.

Ik ga eerst eens bekijken hoe en wat mbt een dubbele uitlaat en eventueel een Flyaudio.
En dan mijn belangrijkste hobby weer oppakken, high end audio.
Ik had net het geld voor mijn droomspeaker gespaard (2e hands, 5 jaar oud.......), toen ik toch de IS220D kocht. Kan weer opnieuw beginnen :D

Ik heb een schade wagen gevonden, met een gave achterbumper (IS250) in de juiste kleur. Zelfs met een uitlaat erbij.

Als daar een mooie prijs voor wordt gevraagd is dat mooi zaken doen ;)

Ik ga ervan uit, kan iemand dat bevestigen, dat een IS250 achterbumper gewoon op een IS220D past?

Past wel maar je zit met de uitlaten, die heb je er dan bij maar ik weet niet of deze er zo op kan.

gr. koen

Uitlaat zou toch pas gemaakt moeten kunnen worden, of doel je niet op de buis zelf?
Doel je op de dempers, de extra buis die overdwars loopt?

Ik weet niet of bij een diesel er een andere bodemdeel achterin ligt?

Dat durf ik niet te zeggen maar het lijkt me dat niet heel de auto aangepast word voor een uitlaat.
Ik bedoelde meer qua aansluiting op de huidige uitlaat, maar alles is pas te maken natuurlijk....

gr. koen

KWP zei:
Dat durf ik niet te zeggen maar het lijkt me dat niet heel de auto aangepast word voor een uitlaat.
Ik bedoelde meer qua aansluiting op de huidige uitlaat, maar alles is pas te maken natuurlijk....

gr. koen

Daar moet je gewoon een soort van mof voor kunnen laten maken, de uitlaat iets inkorten, mof ertussen en klaar.

Toch? :D

Misschien dat de uitlaat flens niet op dezelfde plek uit komt, verder naar L of R. Dan heb je een redelijk probleempje. Maar misschien is het op ClubLexus.com al eerder geprobeerd.

gr. koen

De kleur was niet goed, op zich was de bumper niet duur.

Weet iemand een goed adres voor het spuiten van een bumper? Ik kan naar Care gaan, maar dat kost me 5-600 euro.
Kan ik beter een opzetstukje van 168 dollar bij Sewell kopen ;) (in de goede kleur gespoten).

En zojuist de spacers per post ontvangen.
Eens kijken of ik zaterdag / zondag tijd daarvoor heb.

Vraagje. Wat is het aanhaalmoment van de moeren op de velgen? Ik lees 103 Nm.
Ik heb volgens mij het nu op 110 Nm ingesteld.

Is 103 voldoende, maar 120 beter? Is er een max.? Met de een gewone sleutel krijg ik ze met gemak nog rond.
Maar goed, niet te hard draaien, heb al meerdere Gedore sleutels, dopsleutels kapot getrokken :D :D

ah ok.. ik vind het vaak vervelend om het goed te zien op foto's zal wel geweldig staan denk ik of niet... :D