Re: Project Blue-Eyes IS220D
Ik hou niet van wachten of over te lang nadenken.
En zie, volgende week kan ik me een mooi pakketje thuis verwachten, een mooie Flyaudio unit, versie 2.
Vrijdag of zaterdag maar inbouwen, de Parrot verwijderen en de Navigon navigatie verwijderen (iemand belangstelling?).
Alles schijnt net wat beter en mooier te zijn dan de eerste versie. Ik heb ook direct een camera besteld, even "meelopen" met Alan, beter 2 bestellen dan 1
Leuke gadget: nu worden ook de DVD schermpjes in de hoofdsteunen ondersteund, via de centrale unit.
Nu nog mooie hoofdschermen vinden met mooie integratie.
Mezelf kennende wil ik dat ipv losse schermen die je vast moet knopen rond de hoofdsteun.
De vraag is of ik de exacte bekleding kan vinden die matcht met de stoffen beige interieur / stoelen.
Nieuwe zaken geven weer onverwachte uitdagingen. Mijn parrot is vast ingebouwd, de headunit vastgelijmd, gat in console voor de connecties.
Bij het verwijderen van de Parrot blijf ik met een gat zitten, tussen de versnellingspook en het opbergvakje.
Een nieuwe dergelijke plaat kost ettelijke honderden euro's....
Maar eens op de sloop kijken voor een dergelijk stukje.
Verder, als je toch bezig bent, offertes gevraagd voor een nieuwe achterbumper. Viel niet tegen. Schadebumper, 100% in orde maken, spuiten voor max. 350 euro. Voor een paar tientjes per uur ook gemonteerd.
Dat ga ik maar doen, een IS250 bumper er onder monteren.
Ik ga me alvast verdiepen in een uitlatenboer