Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Zou Flyaudio een OEM foto gebruiken? Dat is dan per abuis gedaan!

Ik zie als verschil: alleen DVD lader, of DVD- en CD lader. Vroeg me daarom af of er verschil in type zit (oud en nieuw).

Het is een logische verklaring van je, maar lijkt onlogisch doordat Flyaudio toch wel een eigen foto zal plaatsen?

Verder. Leuk die bandenspanning meter, leuke gadget.

blue-eyes zei:
Zou Flyaudio een OEM foto gebruiken? Dat is dan per abuis gedaan!

Ik zie als verschil: alleen DVD lader, of DVD- en CD lader. Vroeg me daarom af of er verschil in type zit (oud en nieuw).

Het is een logische verklaring van je, maar lijkt onlogisch doordat Flyaudio toch wel een eigen foto zal plaatsen?

Verder. Leuk die bandenspanning meter, leuke gadget.

Ja daarnaast mist Flyaudio een klokje :) Dat was voor mij wel belangrijk.. maar door de juiste navi software te kiezen heb ik me klokje weer op me scherm :)

De eerste foto is duidelijk lexus OEM en 2de is ook duidelijk aftermarket :P tenminste ik weet waar ik op moet letten :P Jabandenspanningsmeter is leuk, maar ik heb die ook maar neit genomen :P zit er zo een lelijk ding op je ventiel :P

Zo, het 96 pagina tellende topic op club lexus gelezen.
Interessant!

Grappig is dat al mijn vragen niet uniek zijn. Ik heb op alle vragen wel een antwoord gevonden.

Erg grappig was het te lezen dat mijn vraag mbt de verschillen tussen de 2 foto's ook in dat topic ter sprake kwam. Het was daar ook al opgevallen :D

En idd het klokje. Erg veel vragen daarover gesteld...... :D
Men hecht daar toch veel waarde aan blijkbaar. Ik niet zo, maar als er een klokje inkomt, dan wel met een 24 hrs notatie, ik erger me wel aan de 12 uurs notatie.

Mbt bandenspanning, dat ga ik ook niet doen. Inbouw OK, maar iets groots en lelijks op een ventiel, nee.

Ik ga wel eens shoppen voor LCD schermen in de hoofdsteunen. Mooist zou zijn in te laten bouwen in de huidige steunen, maar dat kost 1000 euro.
Voor 900 euro heb ik mijn stoelen omgebouwd naar lederen versies, voor 150 euro heb ik ook wel 2 leren hoofdsteunen..... Dat lijkt me dan beter.
Nee, die 1000 euro is te veel.

Hoi Blue-eyes,

Ik lees met interesse mee. Ik stoor me namelijk enigszins aan het ontbreken van Fileinformatie en dat zou met de flyaudio opgelost zijn. Ik hoop echter nog op een uitvoering met de nieuwe knoppen zoals ik op mijn 2010 dashboard heb.

Ja file informatie, ik weet niet of die op de nieuwe zitten? en de knopjes van 2009+ zou zeker mooi zijn, want dan heb je gelijk een goede upgrade

Ik kan je het volgende week zaterdag vertellen, vrijdag is de inbouw.
Ik dacht gelezen te hebben dat er TMC inzit. Maar weet dat niet zeker.

Knopjes 2009, geen idee. Volgens mij is het enige verschil tussen de huidige modellen de mountingplaten, die schijnen voor een 2009 model en jonger anders te zijn. Uiterlijke verschillen tussen de oude en nieuwe versie van de Flyaudio ken ik niet.

Hij had het over OEM unit, deze zijn sinds 2009 toch wel anders.. de knopjes en gebruikte materialen zijn van een iets beter materiaal :)

Ja klopt die bedoel ik. Ik heb flyaudio eens een mail gestuurd met de vraag of er misschien een nieuwere versie in aantocht is.

Heb FLyaudio aan de telefoon gehad. Er komt vooralsnog geen gefacelifte uitvoering. Alhoewel het prijsverschil aanzienlijk is met een ML unit vind ik dit toch een showstopper.

Kleine teleurstelling. Ik ben vandaag nog even naar de dealer geweest.
De sleutels lijken wel de goede sleutels te zijn, echter is het slot van binnen niet "gangbaar" meer.

Een los slot wordt niet verkocht, wel de losse kogel. 189 euro excl. BTW en arbeid....... Dat wordt ruim meer dan 300 eur!
Dat is het niet waard, ik baal er wel van!

Iemand nog tips? Iemand nog een losse kogel met slot? Iemand die nog ergens een origineel Lexus trekhaak weet?
Tips voor schoonmaken?

Haal je toch het slot eruit?

gr. koen

Spuit het slot eerst door met remmenreiniger (Misschien dat Iron-x hier ook kan helpen.)
Dan met een luchtkompressor leeg / schoonblazen.
Dan volspuiten met WD40.

Hopelijk helpt dat.

En een deel van het project afgerond: de trekhaak. Wel iets anders dan ik gedacht had, maar toch ;)

Ik heb zojuist de gehele trekhaak (vanaf deel bumper) gedemonteerd. Daarop alle onderdelen die maar los konden, los gemaakt en alles weer gangbaar gemaakt.
Het slot wil niet werken (is ook niet echt een slot, maar een pin die je moet draaien).

Maar het goede nieuws is, het werkt zonder slot. Ik kan de kogel verwijderen en plaatsen, de kogel zit moervast.
Het enige is nu dat de kogel niet op slot kan, dus gestolen kan worden.
Tja. Als dat het enige is :D

Dus klein succesje.

Dat scheelt alweer.

En, en, en heb je de flyaudio unit al :-)?!

japeape zei:
Dat scheelt alweer.

En, en, en heb je de flyaudio unit al :-)?!

Volgende week vrijdag wordt ie ge?nstalleerd. Ik heb een camera in bestelling, samen met Alan, maar deze zal niet op tijd binnen zijn.
Dus een 2 weken later weer heel de wagen over de kop :D

Het slotje is (bij Toyota in ieder geval) een optie, het werkt prima zonder.
In ieder geval mooi dat het opgelost is.

gr. koen

Slotje is geen noodzaak, indien niet gebruikt is deze toch afgekoppeld.

De inbouw van de Flyaudio is met een week uitgesteld, de unit is nog niet binnen.

Ik kreeg zojuist goed bericht, de achteruitrijcamera (woordwaarde 34 :D) is wel binnen! Komt dat even mooi uit :D :D

En zoals gezegt, ga ik ook direct een paar meter kabel voor de LCD schermen trekken, tot onder de voorstoelen. Dan weet ik zeker dat ik de unit niet meer hoef te verwijderen ;)