Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Oh zo naar achteren, ja daar had ik hem eerst ook zitten, maar sinds deze week heb ik hem naar voren verplaatst. Nu heb ik het gewoon voorin bij mijn centerspeaker ruimte, dus volledig uit het zicht en qua ontvangst is het prima.

Lince zei:
buddy??? hallo.... :p

Schijnt dat Alan heel goed kan inbouwen. Heeft ie nog best netjes gedaan :P

Wat wil je dan dat ik zeg, lover? Partner? Buurman? Klasgenoot? Collega? Roept u maar :P

Anyway, mijn grote dank voor je SNELLE service :)

Centerspeakerruimte is natuurlijk ook een optie! Hoe dan ook, ik moet sowiezo een kabel naar achteren trekken voor de camera, dus open ligt het toch.

En, waar heb jij de mic? Die kan ook op de originele Lexus plek of aan de voorzijde, spijl.

Ik wilde mijn gps niet in zicht hebben dus vandaar dat die nu ergens anders zit en mijn mic heb ik op originele locatie zitten :p

Ik ben het wel met je eens :D

En, hoe is de MIC daar? Je hoort zowel negatieve als positieve berichten over de verstaanbaarheid.

Flyaudio is mijn 2de carkit :), want ik heb nog een ego flash van de lexusdealer, die is qua geluid beter dan de flyaudio, maar dat kan komen door de mic hoor.

Ik heb natuurlijk nog de oude MIC van de Parrot, het is simpel te testen ;)

(hopen op een identieke aansluiting uiteraard)

Halverwege de week wederom het signaal dat de levering nog niet binnen is. Balen, maar ja, daar kan mijn leverancier ook niets aan doen.
Keurig op de hoogte gebracht.

Ondertussen zoals gemeld al wel een nieuwe afspraak gemaakt met de inbouwer, maar ja, die zal dan wel niet doorgaan.
Aan het begin van de avond nog even gebeld, kleine kans dat het vrijdagmorgen binnen komt, dus fingers crossed.

HAhahah lastig zeg o_O maar gelukkig is je camera wel binnen :) ahahha
Laat ons ons maar even weten! ik wil hem ook weleens een keer zien en vergelijken :D

De meeting, of als je in de buurt bent ;)

Camera wel binnen. Wellicht dat ik die dan zelf alvast maar inbouw.

De unit schijnt binnen te zijn.....

Maandag ga ik met vakantie. IK dacht 3 weken geleden al dit ingebouwd te hebben, maar blijkbaar wordt dit nog krap!
Ik wordt later teruggebeld voor een exacte afspraak, wel de vrijdagmiddag op voorhand geblokt in de agenda.

Fingers crossed!

Wel klote, maar als de fabrikant niet levert, of zijn levering loopt vertraging op ;)

Maar, vrijdagmiddag is bevestigd. Ik heb er zin in!

Ja, de IPOD komt ook vrijdag binnen. Nog even snel de 2o K3 cd's kopieren, Jip en Janneke en we kunnen richting Walt Disney afreizen ;) (maandag)

De unit is ingebouwd. Met wat strubbelingen, maar het werkt.

De camera is nog niet ingebouwd, daar kom ik na mijn vakantie voor terug. De bekabeling ligt alwel klaar, tot in de kofferbak.
De bijbehorende software (Nav.) wordt nog nageleverd, uit service een ander pakket meegekregen, zodat ik in ieder geval Walt Disney kan vinden volgende week.

GPS receiver heeft wat hikjes, als de camera wordt ingebouwd, ook de receiver op een beter plekje monteren.

@Alan

ik ben het even kwijt, maar had je nu wel of geen TMC in je Flyaudio? Ik zie wel de button, maar geeft aan dat de hardware ontbreekt??

Wellicht al eerder gevraagd, maar weet het even niet meer ;)

Nee ik heb geen TMC :(

MAar GPS heeft wat hikjes? ZE waren zeker een tijdje bezig met alles?

1 tot 6, dit omdat wat tegenzat en er diverse andere klanten langskwamen.