Project Blue-Eyes IS220D: verkocht, BMW 335D gekocht

Re: Project Blue-Eyes IS220D

Ahaahahhah dat zou ik ook doen ja :) maar wat voor schermen ga je plaatsen? want misschien ga ik dat ook wel doen :D

Jij hebt leer, dus voor jou is de keuze gemakkelijker.
Ik zal, als het mooi wordt uitgevoerd, in de huidige hoofdsteunen schermen moeten laten inbouwen.
Dat kost, naar wat ik nu gezien heb, rond de 1000 euro.

Dat heb ik voor die paar uur per jaar er niet voor over.

Kant en klare systemen, in elke leerkleur en kwaliteit zijn er in grote aantallen! Van 100 euro tot erg duur.

Ik kan natuurlijk leren hoofdsteunen nemen, maar dat staat niet op de stoffen stoelen.

Ik roep hierbij op, aan alle IS2xx rijders in bezig van beige, lederen stoelen, hun wagen total loss te rijden :D :D

Hahahha dat is slecht van je maar kan je me via pm wat sturen van hoofdsteunen die jij hebt gezien? :P

Dat gaat je meer dan 2000 euro kosten........ Voor die paar ritjes, vind ik 300 -400 euro voor de schermen al genoeg.

2000 euro, daar kan ik de wagen met leer bekleden en dan nog een bijpassend setje LCD scherm (incluis hoofdsteun in juiste kleur) laten inbouwen ;)

haha inderdaad maar ik heb ook geen dvd nodig :P scherm koppelen aan navi is al voldoende

Wel iets gevonden.
Maar eens een mail verstuurd voor een foto van de stoffen beige hoofdsteunen.
Randvoorwaarde is dat de bedrading door de buizen heen gaan, ik wil geen bedrading zien.

DVD is niet nodig, via de Flyaudio wil ik output naar de schermen sturen (de DVD speler van de Flyaudio).
Twee koptelefoons erbij en klaar.
Ik ben wel nieuwsgierig of ik dan over het regulier systeem bijv. radio kan blijven luisteren.

http://www.carloco.nl/webwinkel/?p=prod ... oduct=3692

wat ik zo snel lees, wil je dus hoofdsteunen met een schermpje erin.
Deze schermpjes worden aangestuurd door een extern apparaat (je navi, dvd speler of wat dan ook)

Dit kan "relatief" goedkoop. Je moet dan wel je originele hoofdsteunen inleveren.
Daar worden deze schermen dan ook ingebouwd namelijk.

Volgens mij mag ik hier geen "reclame" maken maar ik heb wel een adresje waar
ze ervaring hebben hiermee.

Ze hebben destijds met een actie van Peugeot of Renault ook alle schermen ingebouwd..
Kregen ze een stuk of 1000 van die hoofdsteunen opgestuurd en konden ze inbouwen..

Ik heb geen pm ontvangen, maar moet i. Opsturen of?

dat was de PM idd.

Ik kan halen (op je werk is relatief dichtbij), opsturen mag ook.
En de rekening aub :)

Gr eisse

Alle voorbereidingen getroffen.

Zojuist een IPOD classic gekocht (160Gb) en nu druk de 500 CD's in Apple lossless op te slaan.
Ach, hoeft pas volgende week vrijdag klaar te zijn :D

Met DPPoweramp, mooie tool. Ik had alles al in FLAC op de NAS staan, nu met batchverwerking omzetten naar lossless.
Helaas is Apple eigenzinnig en ondersteunen ze geen FLAC.

blue-eyes zei:
dat was de PM idd.

Ik kan halen (op je werk is relatief dichtbij), opsturen mag ook.
En de rekening aub :)

Gr eisse

En binnen!

Thx, en je buddy ook ;)

Nieuwe afspraak gemaakt voor het inbouwen van de Flyaudio, wederom hangt dit wel af van het feit of de unit binnen is. Vrijdagmiddag.

- Inbouwen Flyaudio
- monteren camera
- demonteren Parrot
- demonteren Navigon navigatie
- leggen bekabeling voor eventueel later aan te schaffen LCD hoofdschermen (afmonteren en onder stoel klaar leggen)

HAhaah geen probleem! :)

Ik denk dat ze wel een halve dag bezig zijn met alles bij elkaar :)

Demonteren van Parrot en oude NAV kost nauwelijks tijd.
De camera inbouwen is het meeste werk.
Voor de unit, etc. moeten er toch al kabels naar achteren getrokken worden, de camera montage maakt dat niet extra moeilijk of intensiever. Alles ligt dan toch al open. Idem voor de LCD scherm kabels.
Uurtje of 3.
Vergeet niet dat deze mannen dat vaker doen ;)

Maar helaas, net weer een mail, unit voor de 3e maal niet geleverd, wederom uitstel. Nieuwe datum onbekend.

Klopt camera is het meeste werk..

Unit inbouwen hoef je niet niet naar achteren toe :)

als je met 2 man bent dan is 3uur wel te doen ja :) maarja ik doe misshcien wat voorzichtiger :D

de unit voor GPS wordt meestal bij de hoedenplank gemonteerd, dus wel naar achteren :P

buddy??? hallo.... :p

Schijnt dat Alan heel goed kan inbouwen. Heeft ie nog best netjes gedaan :P