Arbitrator
Heel actief
- 25 jun 2017
- 983
- 540
- 93
Leuk voor jezelf én het gezin.De LM 300h, daar zou ik m'n karretje zo op inruilen, mits met een links stuur. Helaas ook niet hier leverbaar.
Leuk voor jezelf én het gezin.De LM 300h, daar zou ik m'n karretje zo op inruilen, mits met een links stuur. Helaas ook niet hier leverbaar.
Vreemd, maar ook wel te begrijpen als je er over na gaat denken.dat klopt als een bus
Ik denk dat "sfeerloos" de beste beschrijving is voor het merk. Dat trekt bepaalde kopers aan en andere beslist niet. Hoe meer "gimmicks" hoe beter, een volwassen hand is niet snel gevuld....Net aan, ik heb ermee gereden maar het zal nooit mijn ding worden. Snel? Ja, absoluut, bijna eng zelfs, maar voor de rest een sfeerloze "bak" die verdomd weinig aan rijgevoel teruggeeft als je ermee rijdt....
Ik heb persoonlijk liever een auto die goed is in 'auto zijn' ipv gameboy zijn.Ik denk dat "sfeerloos" de beste beschrijving is voor het merk. Dat trekt bepaalde kopers aan en andere beslist niet. Hoe meer "gimmicks" hoe beter, een volwassen hand is niet snel gevuld....
Dat dus, zo ook bij mijn buurman, gek van gadgets en gimmicks, heeft verder weinig met auto's maar alles met beeldschermen, en dat mag hè, ieder zijn meug, of moet ik zeggen meuk....? In ieder geval is hij blij met zijn beeldscherm op wielen Niet mijn ding maar ik ben ook niet van het gamen en zo, generatiedingetje denk ikIk liep vorige week over de beurs "Fully Charged"
Het viel me op dat de interesse en de "beleving" voornamelijk het grote scherm in het midden was.
Het gaat niet meer om de grootste auto maar om de grootste iphone