ja ook in de IS250, zie post van Xenon onder aan de eerste paginaOok de is250????
Recent bij de dealer geweest en hier kun je de comfortschakeling krijgen voor ?115 incl montage. Niet zo uitgebreid als de TapTurn, dat wel. Ik meen dat het bij Toyota toentertijd ?85 kostte, maar dat kan inmiddels ook aangepast zijn.
Bij jouw prijs van $109 moet je ook nog de verzendkosten, invoerkosten en inklaringskosten bijtellen. Kun je zomaar veel meer kwijt zijn als bij de dealer. Ik denk niet dat de korting dat zou kunnen compenseren.
ik ben bang dat dat niet gaat lukkenLeuke functie maar meer dan 50 heb ik er niet voor over..
...ik heb gelezen dat het ook werkt zonder het extratje maar dan moet het relais geprogrammeerd worden in een andere auto, niet optimaal natuurlijk
Is de relais wel een beetje toegankelijk bij de IS? Bij de CT had ik een extra knik in mijn arm nodig om een beetje bij dat ding te komen...
En een reset is echt zo gebeurd... denk je even te patsen met de knipperlichten en zet je je auto af, doei instellingen
hier de montagehandleiding voor meeste lexussen succes
http://www.clublexus.com/forums/att...-flashes-tiptronic-blinkrelais_3292_lexus.pdf