TapTurn Groupbuy?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
Ook de is250????
ja ook in de IS250, zie post van Xenon onder aan de eerste pagina

Recent bij de dealer geweest en hier kun je de comfortschakeling krijgen voor ?115 incl montage. Niet zo uitgebreid als de TapTurn, dat wel. Ik meen dat het bij Toyota toentertijd ?85 kostte, maar dat kan inmiddels ook aangepast zijn.

Bij jouw prijs van $109 moet je ook nog de verzendkosten, invoerkosten en inklaringskosten bijtellen. Kun je zomaar veel meer kwijt zijn als bij de dealer. Ik denk niet dat de korting dat zou kunnen compenseren.

de oorspronkelijke prijs van $109 is incl verzendkosten, ze worden verzonden met een lage waarde waardoor de invoerkosten worden omzeild.
moeten wel naar 1 adres en dan herverdeeld worden via de post of een meeting oid, maar kan via brievenbuspost lijkt me

Leuke functie maar meer dan 50 heb ik er niet voor over..
ik ben bang dat dat niet gaat lukken
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
even rijtje kopieren en aantekening erbij, ik heb gelezen dat het ook werkt zonder het extratje maar dan moet het relais geprogrammeerd worden in een andere auto, niet optimaal natuurlijk
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
lijstje

-> Wout
-> Nielow voor de IS250
-> TwaMu voor de CT200
-> bunkertje
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Wellicht een idee om dit ook te delen op een Toyota forum? Of ergens open 86 forum?
Of een richtprijs bij x aantal stuks? Ik zelf ben namelijk wel nieuwsgierig hoeveel het goedkoper kan šŸ˜
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
om een richtprijs heb ik gevraagd maar kon pas gegeven worden nadat het aantal stuks bekend was, ik doe graag iets voor anderen maar om alle fora af te struinen voor een aantal extra aantallen is wellicht wat ver gezocht
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
...ik heb gelezen dat het ook werkt zonder het extratje maar dan moet het relais geprogrammeerd worden in een andere auto, niet optimaal natuurlijk


Klopt! Maar je wordt er beslist niet vrolijker van als je even voor een resetje van je TT je onder je dash mag kronkelen om bij het relais te komen en daarna even hetzelfde kunstje bij de Avensis van je overbuurman te herhalen... en viceversa. Na twee keer is die buurman ook wel een beetje klaar met jouw TT-acties :p.

@Wout: doe je "Nanny" Scott (...:p...) de groetjes van me? Misschien levert 't nog wat op ;). Ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Is de relais wel een beetje toegankelijk bij de IS? Bij de CT had ik een extra knik in mijn arm nodig om een beetje bij dat ding te komen...
En een reset is echt zo gebeurd... denk je even te patsen met de knipperlichten en zet je je auto af, doei instellingen šŸ˜‚
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Is de relais wel een beetje toegankelijk bij de IS? Bij de CT had ik een extra knik in mijn arm nodig om een beetje bij dat ding te komen...
En een reset is echt zo gebeurd... denk je even te patsen met de knipperlichten en zet je je auto af, doei instellingen šŸ˜‚

Mja... hoe beschrijf je dat... in een IS250 zit het ding zit zo ongeveer ter hoogte (of nog iets hoger?) van je startknop, maar dan hoog boven je rechter knie. Maar inderdaad: twee ellebogen in ??n arm zou fijn zijn.

Enne, die reset is juist niet zo gebeurd. Niet zonder aparte switch in een IS250 tenminste.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
waar het relais precies bij welke auto zit weet ik niet, ik weet dattie bij de altezza achter het zekeringskastje zit, dit moet er dus even uit geschroefd worden
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
ik ga eens op het amerikaanse forum googlen
ben wel geintereseerd maar moet makkelijk te monteren zijn :eyes:
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Monteren is een eitje. 1 op 1 vervanging, plug&play.
Enkel de oude/normale relais eruit friemelen is lastig.
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10
Status
Niet open voor verdere reacties.