TapTurn Groupbuy?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wout
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • V -> Wout
    -> Nielow voor de IS250
    V -> TwaMu
    V -> bunkertje
    -> tonnetje (IS250 ??)
    -> pleun
    -> metalfreak

-> vroem???
    -> bluedeamon???

Is toch een stukje geld die je merkt maar niet bepaald veel voor terug krijgt. Op ?50 hoeven ze niet te wachten. Misschien bij 100 stuks ofzo....

zodra bekend is hoeveel mensen er een willen kan ik een prijs aanvragen

Kijk dat is leuk genoeg functionaliteit en voor 25 euro met een groep buy is het helemaal leuk. Eventueel ophalen ik heb nog een rondje Neuenburg Ring liggen ruilen voor deze met inbouw?

Dit ding inbouwen is toch even wat anders dan een TT inbouwen...;)

prijs staat in de begin post en of de prijs met 2 of 20 euro verlaagd wordt is afhankelijk van het aantal deelnemers,het gaat mij niet om die paar euro maar probneer het aan de rest ook aan te bieden.

ik wacht sws tot na de kerstdagen anders ben ik bang dat het met verzenden verkeerd gaat in de kerstdrukte en ga dan een prijs aanvragen

De $109 is voor de strobe versie, de normale versie is $89
En wat betreft verzenden is inderdaad iets om je druk over te maken. De mijne was namelijk met briefpost gekomen.

Nou Wout je hebt negen man die ge?nteresseerd zijn dus laat daar een prijs voor berekenen. Dat gedoe met die pekatronic van NanMac wordt toch niks, daar moet je in bedrading gaan lopen knippen en dat wil toch niemand, denk ik zo.

• Leuk
Waarderingen: Deleted User 80
Ja ik doe mee maar heb nog geen prijs gehoord?

Waarom zet je dan niet even, zoals gevraagd, een vinkje voor je naam in het lijstje? Dan kan Wout een 'offerte' vragen voor alvast ??n exemplaar meer.;)
Maar ga gerust ervan uit dat je boven de €$50 uitkomt, ook als het om negen TT's gaat.

Misschien is het een idee dat de deelnemers die deze grens al niet meer zien zitten, zichzelf verwijderen uit het lijstje van Wout? Dan schept dat al wat meer duidelijkheid.

klopt dit rijtje zo? graag even een V voor het pijltje (->) zetten als het akkoord is of je naam toevoegen als deze mist. als iedereen akkoord is ga ik kijken wat de prijs kan zijn.

alleen de IS250 is afwijkend dus de overige types vermelden is niet nodig.

V -> Wout
-> Nielow voor de IS250
-> TwaMu
-> bunkertje
v-> tonnetje (IS250 ??)
-> pleun
-> metalfreak

-> vroem???
-> bluedeamon???
-

V = Wout
V = Nielow​ (IS250)
V = Tonnetje ( IS250?)
V = Bluedeamon (IS250)
* = TwanMu
* = bunkertje
* = pleun
* = metalfreak
* = vroem

Zijn er nog meerdere? Hoe meer er komen hoe gunstiger het word. Ik ga niet op de euro zitten kijken normaal gesproken. Maar elke euro is er 1. ben benieuwd naar de offe​rte

Ik had al een vinkje gezet maar waarschijnlijk heeft iemand niet helemaal secuur geknipt en geplakt.

V = Wout
V = Nielow​ (IS250)
V = Tonnetje ( IS250?)
V = Bluedeamon (IS250)
* = TwanMu
V = bunkertje
* = pleun
* = metalfreak
* = vroem

Ik had al een vinkje gezet maar waarschijnlijk heeft iemand niet helemaal secuur geknipt en geplakt.

V = Wout
V = Nielow​ (IS250)
V = Tonnetje ( IS250?)
V = Bluedeamon (IS250)
V = TwanMu
V = bunkertje
* = pleun
* = metalfreak
* = vroem

Mijn vinkje was ook verdwenen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.