TapTurn Groupbuy?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Mja komt er van, er werd gevraagd om een lijstje te maken. En omdat het zo onduidelijk was verlopen werd er nog eens gevraagd om een V-tje voor de naam te zetten.
Blijkbaar was dat allemaal te veel gevraagd... zo moeilijk om een lijstje met namen over te nemen en je eigen naam eraan toe te voegen? En daarna een V-tje erachter... zo moeilijk lijkt het mij niet.
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.731
471
83
Ik heb reeds een prijs voor jullie opgevraagd. ;)
Aangezien velen eerst een richtprijs willen hebben.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
NaamIS 250
VWout
VNielowX (2 stuks)
VTonnetjeX
VTwanMu
VBunkertje
VBluedeamonX


Ik ben zo vrij geweest en heb Nielow in het mooie lijstje op twee stuks gezet. Tenminste... dat had Nielow ergens eerder al aangegeven.
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
Nu alleen nog maar een ultimatum stellen om te beslissen binnen een week vanaf nu en huppa de handel bestellen please ......
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
mooi lijstje xenon, ik moet er inderdaad 2 hebben.
maar over iets meer als een week weten wij dan de definitieve prijs?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.731
471
83
Meneer autowindow had vrij met kerst, maar antwoord gekregen.

Om een idee te geven.
Stukprijs + deel verzendkosten + deel inklaring + deel douane + deel BTW = ca. 100 euro per TapTurn
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
de caravan moet wel mooi mee knipperen ja. maar de tweede module is voor mijn buurjongen.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
de caravan moet wel mooi mee knipperen ja.

Doet ie prima. Met 1200km met sleurhut erachter voor de boeg zet ik de TT mooi op 5x knipperen, aangezien van rijbaan wisselen met 8m hut erachter toch wat gezapiger verloopt dan zonder.

...maar de tweede module is voor mijn buurjongen.

Toe maar: 2x IS250 naast elkaar. Ook geen alledaags verschijnsel.
Zit die buurjongen nog niet op LF??? Zo ja, wie is dat dan?
 

nielow

Actief
25 sep 2014
110
16
18
Doet ie prima. Met 1200km met sleurhut erachter voor de boeg zet ik de TT mooi op 5x knipperen, aangezien van rijbaan wisselen met 8m hut erachter toch wat gezapiger verloopt dan zonder.
netjes ik heb er maar 6 meter achter hangen dus 4 x is genoeg

Toe maar: 2x IS250 naast elkaar. Ook geen alledaags verschijnsel.
Zit die buurjongen nog niet op LF??? Zo ja, wie is dat dan?

denk dat ik hem heb aangestoken hij wilde graag veel auto, betrouwbaar, mooi en betaalbaar.
na een testrit was hij meteen verkocht.
heb gezegd dat hij zichzelf maar even moet aanmelden maar dat is nog niet gebeurt volgens mij.
 

Patrick050

Actief
20 dec 2015
218
9
0
Ik zou voor de IS250 ook wel willen, alleen wat ik zo lees is dat het plug en play is.. Maar krijgen we dan ongeleed en al ? Of moeten we dat zelf doen doormiddel van codes ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.