TapTurn Groupbuy?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wout
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor de IS250 ook wel willen, alleen wat ik zo lees is dat het plug en play is.. Maar krijgen we dan ongeleed en al ? Of moeten we dat zelf doen doormiddel van codes ?

Ik snap het einde van je bericht niet. Dit is een relais die je moet vervangen.

Klopt maar er staan zo veel berichten en verhalen hier dat ik even geen overzicht had ;)

Dus de ralais monteren en het werkt gewoon?

Ik zou voor de IS250 ook wel willen, alleen wat ik zo lees is dat het plug en play is.. Maar krijgen we dan ongeleed en al ? Of moeten we dat zelf doen doormiddel van codes ?

​Helemaal begrijp ik de vraag ook niet, maar ik meen eruit te halen of de TT geprogrammeerd moet worden voordat het ding iets doet. Als dat je vraag is, dan is het antwoord daarop "nee".
De TT komt met fabrieksinstellingen uit de verpakking, wat zoveel inhoud dat de TT standaard 3x knippert bij het kort aantikken van de richtingaanwijzer. De in-/uitstapverlichting staat op iets van 40 (30? 50?) sec ofzo. Strobe (if any) staat standaard uit. Allemaal goed bruikbare waarden voor de meesten, schat ik zo in...

Klopt maar er staan zo veel berichten en verhalen hier dat ik even geen overzicht had ;)

Dus de ralais monteren en het werkt gewoon?

M.a.w. je hebt geen flauw idee wat je koopt?
Maargoed, zoals Xenon het had vermeld. De relais vervang je en je bent in principe klaar. De instapverlichting meende ik per 12 seconden ingesteld te worden dus het zal op 36sec staan ofzo.

Bedankt hier heb ik igg wat meer aan.
Sommige auto's moet je namelijk nog aanpassingen doen in de computer..

Maar dit is duidelijk.

​Helemaal begrijp ik de vraag ook niet, maar ik meen eruit te halen of de TT geprogrammeerd moet worden voordat het ding iets doet. Als dat je vraag is, dan is het antwoord daarop "nee".
De TT komt met fabrieksinstellingen uit de verpakking, wat zoveel inhoud dat de TT standaard 3x knippert bij het kort aantikken van de richtingaanwijzer. De in-/uitstapverlichting staat op iets van 40 (30? 50?) sec ofzo. Strobe (if any) staat standaard uit. Allemaal goed bruikbare waarden voor de meesten, schat ik zo in...

Neuj doe maat wat 😇

Ok? maar hoe is dat in te stellen dan? Het is al voor geprogrammeerd lees ik, hoe kan ik de instap verlichting Bvb aanpassen qwa tijd ?

M.a.w. je hebt geen flauw idee wat je koopt?
Maargoed, zoals Xenon het had vermeld. De relais vervang je en je bent in principe klaar. De instapverlichting meende ik per 12 seconden ingesteld te worden dus het zal op 36sec staan ofzo.

Neuj doe maat wat 😇

Ok? maar hoe is dat in te stellen dan? Het is al voor geprogrammeerd lees ik, hoe kan ik de instap verlichting Bvb aanpassen qwa tijd ?

Handleiding zit bij de relais. Het programmeren gaat d.m.v. de richtingaanwijzers/hendel, de gevarenlicht knopje en de start/stop knop.

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
Handleiding zit bij de relais. Het programmeren gaat d.m.v. de richtingaanwijzers/hendel, de gevarenlicht knopje en de start/stop knop.
Voor nog wat extra verwarring. Deze manier van "programmeren" werkt niet in de IS250. Dat moet dmv een los schakelaartje.
Maar zoals eerder gemeld. Hij doet het uit de doos met standaard instellingen.

• Leuk
Waarderingen: Patrick050
Dat schakelaartje moet je dat los kopen .of zit dat erbij meende te lezen dat je dan expliciet voor de IS250 erbij moest vertellen bij bestelling in Am?rica of zie ik dat verkeerd

Dat schakelaartje moet je dat los kopen .of zit dat erbij meende te lezen dat je dan expliciet voor de IS250 erbij moest vertellen bij bestelling in Am?rica of zie ik dat verkeerd

Als je gaat bestellen en de TT in een IS250 wilt plaatsen, dan moet je dat erbij vermelden. Want de uitvoering voor in een IS250 is voorzien van dat bewuste schakelaartje.
Of dat schakelaartje ook is vereist bij gebruik in andere modellen (stel: GS300 ofzo) weet ik niet. Ik weet alleen dat je 'm in een IS250 zonder dat schakelaartje niet kunt programmeren. Hij werkt verder wel conform de fabrieksinstellingen.

zero one
kan jij dat nog navragen want er zijn meerdere met een IS250 die bestellen willen
neem ik aan met dat schakelaartje om te programeren
dus zouden er 2 soorten besteld moeten worden als ik simpel reken?
een gedeelte met schakelaartje
en een deel zonder dat schakelaartje......toch :eyes:

en een deel met strobo optie en zonder, dus kom je op 4 verschillende
normaal
normaal + strobo
IS250 normaal
IS250 normaal + strobo

Ter overweging aan de belangstellenden zonder een IS: Op zich kan het geen kwaad als er een "IS250-uitvoering" (dus met schakelaar) in een niet-IS wordt geplaatst (maar zonder is mooier, i know)...
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat bijvoorbeeld een GS (2006-21012) qua boordelectronica ongeveer hetzelfde in elkaar zit als een IS en daarom mogelijk ook dat schakelaartje nodig heeft. Laat ik 't zo formuleren: als je een TT-met-schakelaar hebt zonder die schakelaar ook werkelijk nodig te hebben, dan lijkt mij dat persoonlijk altijd beter dan een TT-zonder-schakelaar en dan naderhand blijkt dat je die schakelaar toch nodig hebt. Ik heb geen schema van iets anders dan een IS, dus kan het helaas ook niet beoordelen.​

De definitieve uitkomst is dat er definitief niets uitkomt. Wel jammer want nu gaat dit humortopic verloren.

Toch wel apart dat dit topic in een bepaald daglicht wordt geperst door voornamelijk mensen die zelf geen belangstelling hebben in de aanschaf van zo'n ding...:thumbsdown: Ik zou bijna gaan denken dat er stilletjes gehoopt wordt dat dit niets meer wordt. Dat zou pas kansloos zijn...

​@Wout: je krijgt PB...;)

Laten we het on-topic houden. Dan wordt het wat overzichtelijker.

voor de duidelijkheid!

ondanks dat ik dit topic heb gestart trek ik mijn handen hier verder vanaf! Er zijn meerdere leden die dit linksom of rechtsom weten op te pakken en daarmee afdoen aan de duidelijkheid van dit topic.

Mijn intentie was om te zorgen voor wat voordeel voor de leden en een stukje gemak bij het regelen van deze unit's niet het cre?ren van een 10 pagina's lang onduidelijk verhaal zonder resultaat.

Ik heb zelf nog interesse in een unit en als ik reageer in dit topic zal dat zijn met de pet van belangstellende en niet van group buy manager.

Status
Niet open voor verdere reacties.