TapTurn Groupbuy?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wout
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
verder nog goede tips?

Zo te zien, gewoon zelf kopen.
De hele thread gevolgd maar echte interesse zit toch in de budget rond de €50 inc. Inbouw.. dat gaat niet lukken.

Ik kan dat verwachte bedrag ook niet serieus nemen. Ze verkopen dat ding voor $89/$109 (ex verzenden?)

die prijs die op de website staat is incl verzenden maar ?50 of ?60 zie ik ook niet gebeuren inderdaad

Houd er dan wel rekening mee, dat het dan op de goedkoopste manier wordt verzonden.
Het is alweer een tijd geleden dat ik dat ding had gekocht. En de prijs, voor buiten de USA is anders, tenminste. Dat kon ik mij nog herinneren.

wisselkoers is op dit moment 1.1 dat wil zeggen dat $110 ?100 is (grofweg)

Verzenden vanuit de USA is geen drama hoor. Ik heb een paar keer heen-en-weer verstuurd, maar altijd zonder problemen. Moet je ook een beetje als de sport erachter zien. Bij mij is t vaker mis gegaan bij binnenlandse zendingen dan bij de intercontinentale.

Verzenden vanuit de USA is geen drama hoor. Ik heb een paar keer heen-en-weer verstuurd, maar altijd zonder problemen. Moet je ook een beetje als de sport erachter zien. Bij mij is t vaker mis gegaan bij binnenlandse zendingen dan bij de intercontinentale.

Waar. Alleen ?100 in een enveloppe. Vind ik niet fijn 😂
Ik heb liever een aangetekende/verzekerde pakketpost. Voor kleine bedragen

ik zie net dat Tonnetje het regelt verder

voor mij graag 1 standaard unit incl strobo module, ik sta al in het lijstje

Wat kost ie voor iemand in de usa? Wellicht idee om een bekende van me te vragen...
Jammer, had ik eerrder moeten weten, heb twee maanden in Florida gezeten...

Volgens mij ging deze topic over de groupbuy van Wout en niet van een ander. Word wel heel onoverzichtelijk zo..

Status
Niet open voor verdere reacties.