TapTurn Groupbuy?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
... En de TT is een Plug&Play oplossing. Dat zijn die andere niet. Vooral het moeten wroeten in je kabelboom is niet fraai. Vandaar dat ik tegenover Scott (van de TT) mijn voorkeur had uitgesproken voor een extra schakelaar aan de TT zelf, zodat de oplossing P&P blijft.
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
... En de TT is een Plug&Play oplossing. Dat zijn die andere niet. Vooral het moeten wroeten in je kabelboom is niet fraai. Vandaar dat ik tegenover Scott (van de TT) mijn voorkeur had uitgesproken voor een extra schakelaar aan de TT zelf, zodat de oplossing P&P blijft.

snap dit niet past het nu wel of niet de TT want ben niet electronisch aangelegd
want ik wil dit zo snel mogelijk op mn auto hebben:sneaky:
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
@Tonnetje: Zo'n TapTurn is Plug&Play in een IS250. Inprikken en klaar.
Standaard instellingen behelzen 3x knipperen na een tap. En normale alarmknipperlichtfunctie. Knipperen je richtingaanwijzers bij het openen of afsluiten van je auto? Dan doen ze dat nog steeds, maar blijven je richtingaanwijzers nu iets van 40 sec branden als instap-/uitstapverlichting. Zo gauw je start gaat de instapverlichting meteen weer uit. Met het besproken schakelaartje (raadzaam voor de IS250 rijders) kan je al deze instellingen van de TapTurn wijzigen.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
@Tonnetje: Zo'n TapTurn is Plug&Play in een IS250. Inprikken en klaar.
Standaard instellingen behelzen 3x knipperen na een tap. En normale alarmknipperlichtfunctie. Knipperen je richtingaanwijzers bij het openen of afsluiten van je auto? Dan doen ze dat nog steeds, maar blijven je richtingaanwijzers nu iets van 40 sec branden als instap-/uitstapverlichting. Zo gauw je start gaat de instapverlichting meteen weer uit. Met het besproken schakelaartje (raadzaam voor de IS250 rijders) kan je al deze instellingen van de TapTurn wijzigen.

Jups de instap of ver- ontgrendel verlichting is per 15 of 20 seconden aan te passen. Bij mij staat ie op +/- 2 minuten 😆
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
@Tonnetje: Zo'n TapTurn is Plug&Play in een IS250. Inprikken en klaar.
Standaard instellingen behelzen 3x knipperen na een tap. En normale alarmknipperlichtfunctie. Knipperen je richtingaanwijzers bij het openen of afsluiten van je auto? Dan doen ze dat nog steeds, maar blijven je richtingaanwijzers nu iets van 40 sec branden als instap-/uitstapverlichting. Zo gauw je start gaat de instapverlichting meteen weer uit. Met het besproken schakelaartje (raadzaam voor de IS250 rijders) kan je al deze
Ou weet niet waar je woont in Drenthe of Gelderland of Overijssel. Als je hem tegen kleine vergoeding kan inbouwen hou ik me aanbevolen
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Is er ook een handige Harry die het bij mij zou willen inbouwen?

Ik wordt al zenuwachtig als ik een batterij in de hand heb :p
 

Pleun

Hoort erbij
30 mei 2014
50
0
6
Hoi,

Hier een nagelnieuwe IS300 SX rijder die ook wel interesse heeft, mits eea bij normale (non LED) verlichting ook foutloos werkt.
 

tonnetje

Actief
26 okt 2012
286
7
0
ga deze groupsbuy nog wat worden?
xenon wil me eventueel helpen met inbouw
woont bij mij om de hoek
want inderdaad in de bedrading knippen/ koppelen zie ik ook niet zitten ivm canbus systeem
zoals xenon en anderen aangeven :eyes:
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ik zal binnenkort prijsaanvraag doen voor de mensen die belangstelling hebben
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
714
155
43
Als de prijs interessant is, wil ik ook wel mee doen. Maar ook alleen als de prijs interessant is dus ;)
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
klopt dit rijtje zo? graag even een V voor het pijltje (->) zetten als het akkoord is of je naam toevoegen als deze mist. als iedereen akkoord is ga ik kijken wat de prijs kan zijn.

alleen de IS250 is afwijkend dus de overige types vermelden is niet nodig.

V -> Wout
-> Nielow voor de IS250
-> TwaMu
-> bunkertje
-> tonnetje (IS250 ??)
-> pleun
-> metalfreak

-> vroem???
-> bluedeamon???
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
klopt dit rijtje zo? graag even een V voor het pijltje (->) zetten als het akkoord is of je naam toevoegen als deze mist. als iedereen akkoord is ga ik kijken wat de prijs kan zijn.

alleen de IS250 is afwijkend dus de overige types vermelden is niet nodig.

V -> Wout
-> Nielow voor de IS250
V-> TwaMu CT200h
-> bunkertje
-> tonnetje (IS250 ??)
-> pleun
-> metalfreak

-> vroem???
-> bluedeamon???
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ja klopt, maar is dat interresant genoeg om uit amerika te halen?

@ tonnetje pas even het lijstje aan en post het opnieuw zoals gevraagd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.