TapTurn Groupbuy?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wout
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ok gaat lekker dan
is ook flauw van sommige om deze groupsbuy te torpederen met rare reacties
maar een IS250 heeft dat schakelaartje nodig als je alle functies wil laten werken en omdat er nogal wat IS250 rijders hem bestellen scheelt je dit een hoop gezeur achteraf vandaar die opmerking over de IS250 met schakelaar.

Mensen met interesse zijn ook schuldig van het onoverzichtelijk maken.
Begrijpend lezen is moeilijk, een lijstje maken is moeilijk. En eventueel googlen is ook moeilijk.
Waarom doen jullie vragen naar alles terwijl dat alles op de site van tapturn zelf staat?
(M.u.v. schakelaar op de IS250 variant.) En dan janken om een prijs van ?50 niet te vergeten en de genoemde alternatieven.... (en dan is de laatste gericht naar een x aantal, voel je dus niet onnodig aangesproken.)

TS heeft een aantal keren gevraagd om een lijstje te maken en vervolgens heeft mvraamsdonkIS300 (zonder interesse) een hele tabel voor jullie gemaakt...

• Leuk
Waarderingen: Deleted User 80
Dankjewel Zero0ne zo is het en niet anders 😙💪🏻
Inventariseer wie wat wil gooi het in een overzichtelijke tabel en bestel die handel 👍🏻

als er vanaf nu dan enkel mensen reageren met intresse zou dat we een stuk overzichtelijker zijn.

maar bij deze nogmaals voor wie er nu gaat bestellen.

ik wil er 2 met strobe functie voor de is250.

Is er iemand ander die deze groupbuy wil voortzetten, gezien Wout hier niet meer mee verder gaat?
Anders kan dit topic dicht.

Nog maar een keer dan ...

Ik heb de tabel helaas niet kunnen kopieren dus even zo. De tabellen zijn niet te kopieren , Ik kan deze tabel wel steeds updaten. [TABLE="align: left, border: 1, cellpadding: 0, width: 500"]
[TR]
[TD] Nielow
[/TD]
[TD] Ja IS250
[/TD]
[TD] 2x Strobo
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Bluedeamon
[/TD]
[TD] Ja IS250
[/TD]
[TD] 1x Normaal
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Tonnetje
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Patrick050
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Bunkertje
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Twanmu
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] Wout
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[TD] ??
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[TD] [/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Betekend dit dat jij dit verder oppakt Bluedeamon? Het heeft geen nut om opnieuw een tabel te maken als niemand gaat bestellen.

Ik wist niet beter dan dat wout ze ging bestellen dus denk laat het nog is uit fatsoen doen. Anders doe ik wout wel een mailtje komt goed.

Helemaal niets meer denk ik. Of wout moet het nog een zoveelste kans gunnen maar dat lijkt mij sterk :P

dan bestel ik ze zelf wel, duurt mij te lang.
op het vw forum zou het allang besteld zijn geweest.

Aangezien de helft van de kopers is afgehaakt en er geen organisator is sluit ik dit topic.

• Leuk
Waarderingen: Zer0ne
Status
Niet open voor verdere reacties.