Ultimate Wax Proces

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Nou.....het was druk in de rij...daar ging ik dus mooi niet erin staan. Denk dat rij voor de kassa wel 3 uur duurde minimaal. Je bent daar weleens geweest, dus je kan je voorstellen;

Vanaf de kassa, naar buiten, dan heb je nog overdekking, daar nog eens voorbij. Stond 10 meter voor bij de overdekking nog de rij.

Heb paar deuken eruit laten halen.....en uiteraard gratis goodie bags :p
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hmm, ja het viel mij ook op dat ze veel tijd nodig hebben om af te rekenen, maar goed daar is de webshop voor :)!

Zat er nog wat interressants in de goodie bags?
 

Lince

Actief
25 jan 2011
151
0
0
Zakje DoDo Juice zat:
applicator
wit potje wax, bij mn broertje zat zwart.
Wit is volgens mij voor lichte kleuren. Geef ik wel aan Alan, als ie jarig is ofzo :mrgreen: en dat duurt nog heeeeeeeel lang.
en een miniatuurflesje Spray & Wipe, die is wel handig, neem ik mee in de auto.

Meguiars:
detailerspray en een wit doekje.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
AHahah lol dan kan je beter gewoon in oktober de auto behandelen met Wolfgang sealant :p deze houdt het wel paar maanden goed vol in de winter..
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Ik bedoelde dit meer voor extra tussendoor en niet als vervanging van normale waxbeurten. Ideaal voor bijv. in het voorjaar tegen vliegen en insecten op de motorkap.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
JA ik weet het, het is altijd handig en het kost je weinig tijd om het even snel snel te doen, dat zeker!
 

AWH

Actief
12 mei 2012
108
0
0
Wie heeft er allemaal een polijstmachine en welke?
Ik wil geen excentrische daar het lastig is met randjes want dan zit je tegen de randen aan te drukken en daar ben ik geen fan van. Aangezien ik bij de LS eea wil proberen, ga ik een el cheapo kopen op MP en dan maar eens met Meguiars aan de gang om te kijken of het nou echt zoveel slechter gaan dan een DAP500/900. Draaien is draaien.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb een dap500 en een 900pro excentrisch, de mequiar is volgens mij vergelijkbaar met de dap500, maar goed misschien dat je idd op marktplaats voor weinig een dap500 kan vinden. Goed om mee te beginnen :)

Ik zou een kleine backing plate neme zodat je een kleine pad kan gebruiken voor de hoeken. Of hoeken met de hand doen :)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Alan zei:
ik weet er alles van.... en de virus heb ik al langer, dus de bedragen zijn ook al aardig opgelopen.. 1000euro is niet zo heel veel nee..

Jullie steken elkaar aan met dit polish virus !!

:worship:

Misschien moet ik mijn oude LS ook maar is polishen i.pv. zo lui door de ' krasstraat' te zweven.
1000 is een leuk begin als je je poetst kist gaat vullen ??

Ik heb nog wat Sonax en wat Commander 4 ... lol

:O
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha wasstraat pak ik in de winter ook vaker hoor :p

Beter een goede wasstraat dan niet wassen :)
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Alan,

Vanochtend om 04.00 Wheeler Dealer gekeken en ze kochten een oude Porsche 714 totaal vergaan na 10 jaar stilstand.
De rode lak was super dof dikke lagen muizen pis en stront.
Plots komt Ed met zijn polish kit en verschillende pats met verschillende korrels veel water en gaat precies doen wat jij ons leert. Resultaat is idd verbluffend en nu heb ik de kriebels !!


De Polish Kriebels dank zij jullie .... en dank zij GPS10 blijf ik lekker door kopen !!

:worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Dat poets virus is idd net zo erg als een lexus virus! Hahahaah je komt er moeilijk vanaf! Lol haha :)
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Heb de mijne net weer helemaal gedaan, blinkt als een spiegel, erg leuk om hem daarna in de zon te zetten en dan meteen de neiging te krijgen om een zonnebril op te zetten tegen de schittering :)...

De eerste aanschaf is idd best duur maar als je eenmaal de basis spullen hebt dan verbruik je daarna alleen nog pads en vloeistoffen / paste. Als je twee keer per jaar je auto helemaal doet blijf je denk ik onder de 150 / 200 euro qua kosten.