D43m0n
Stamgast
- 10 apr 2013
- 1.066
- 1
- 709
- 113
Het blinkt zo goed dat je de daadwerkelijke kleur er niet uit kunt halen!Het resultaat is best aardig
Het blinkt zo goed dat je de daadwerkelijke kleur er niet uit kunt halen!Het resultaat is best aardig
klopt, maar handige harry's omzeilen dit met een draadje en dan kan het wel, zogenaamd voor de medepassagiers, jajaIk heb ermee gereden en gekeken of DVD ook betekent dat je DVD kan kijken. Kreeg wel geluid maar geen beeld al kon ik wel de beeldverhouding instellen. Zoek geen oplossing hoor, was gewoon benieuwd.
Bedoel je dat je op de passagiersstoel moet zitten? Makes sense. Nu wil ik het nog een keer proberenklopt, maar handige harry's omzeilen dit met een draadje en dan kan het wel, zogenaamd voor de medepassagiers, jaja
bestuurdersstoel kan ook maar dan staat de auto stil en moet de handrem erop.Bedoel je dat je op de passagiersstoel moet zitten? Makes sense. Nu wil ik het nog een keer proberen
De UX van de vrouw had ook een sterretje , afspraak gemaakt met carglass .Paar dagen daarna zat er een barst in. Na 3 weken was de ruit binnen.Schijnt dat de ruit geen Lane assistfunctie heeft..dus weer wachten ;-(En Pats een sterretje, pats en nóg een... @$#^$!# nog aan toe, flinke scheur in de voorruit.
Naar Carglass: "ja, die moet vervangen worden."
Dus ik vanochtend laten vervangen, zelf af en toe meegekeken, niets beschadigd, ook de lak niet waar de ruit tegenaan ligt dus gaat gelukkig nooit roesten. (hoop ik)
Rijhulpsystemen netjes gekalibreerd, ik heb zelfs het gevoel dat de auto nu mooier in het midden van de rijstrook blijft.
Voordeel van een LS, de auto is zo zeldzaam dat je een originele ruit krijgt mét Lexus-logo.
Verzekering betaald alles, geen eigen risico, geen no-claim of schade vrij jaren kwijt.
Gisteren achterruit van LF sticker voorzien (die ik van een aardig lid op een meeting heb gekregen.). Beetje scheef, weet het, maar kan helaas niet opnieuw.Bekijk bijlage 180612Voorruit voorzien van folie.
Nou, het is een ramp. Een flinke regenbui en de lamp zit weer vol met condens. Nog erger dan het was.Ik heb vandaag de koplamp aan de passagierszijde verwijderd en gerepareerd (hopelijk).
De ballast was kapot door het vocht in de koplamp.
Nieuwe ballast erin, koplamp gesealed en op hoop van zegen.
Als dit niet lukt zal ik er aan moeten geloven en naar een andere koplamp op zoek moeten.
Bij de dealer zou het €1600,- kosten (lijkt me niet reëel maar goed) en nu was ik voor 80 euro klaar.
Het proberen waard maar wat een verschrikkelijke k*t klus. Bumper er half af, binnenscherm wielkast los, luchtfilter los etc etc. Overal slecht bij kunnen en dan ook nog de oude ballast eruit krijgen en de nieuwe erin terwijl de stekker niet door de lamp past. Gelukkig zijn we niet voor 1 gaat te vangen en heb ik de stekker die aan de lamp zelf maar ontleedt en weer aan elkaar gezet.