Gek genoeg is deze bij de eerste generatie IS van betere kwaliteit dan bij de tweede generatie IS. De plek net na de lambdasensor (zowel links als rechts) is gevoelig voor roest en dus een gaatje. De ene kant was al een keer gelast op diezelfde plek als waar ik aan de andere kant de reparatietape heb gebruikt. De rest zag er verder nog vrij goed uit. Alleen bij het eerste stuk vanaf de motor zat er wel een hitteschild iets los, maar ik hoor geen gerammel, dus ik geloof het wel verder.Ik rij nog steeds met de originele uitlaat, compleet. Van 2006: IS250, ben benieuwd hoe lang dit mee gaat. Een bijv. Peugeot had al aan zijn 3de of 4de bezig geweest...... Wat een kwaliteit!
Wat is jullie levensduur van de uitlaat, demper, middenstuk of welk deel ook?
Brandschoon?? Ik zag drie stofjes ronddwarrelen. Schande voor de buurt, mijn wagen moet als eenHeb je nou echt een video gepost dat je je LS schoonblaast terwijl deze brandschoon is? Wat was je denkende
In de manual van mijn auto, en ik denk de jouwe ook, staat hoe je ze moet verwijderen zonder ze te slopen.Haha, sorry, ik speelde de video niet in de hoogst mogelijke resolutie af maar ik zag het nu ook
Die kappen onder de motorkap (daarentegen..) wil ik zelf ook doen maar volgens mij moet ik dan eerst een zakje van die plastic "schroefjes" kopen want die gaan allemaal stuk als ik ze los wil halen. Zal aan mij liggen maar toch...
Volgens de uitleg naast de auto zou de auto door bedrijf in Belgie zijn aangepast en versterkt nadat het dak er af was gezaagd. Prins Albert II had in ieder geval ook een tweede LS voor zijn trouwdag met een normaal dak ( https://mag.lexus.co.uk/lexus-chose...ert-ii-of-monaco-and-miss-charlene-wittstock/ ) voor als het op de trouwdag regende ( https://www.autoevolution.com/news/...ince-albert-ii-of-monaco-s-wedding-35342.html ). Inmiddels heeft hij een aantal "oude" LS600h varianten, een LS500h en een GX 450h - alle met hetzelfde kenteken.Mooie gedaan die speciale LS600h. Ik vraag me wel af hoe dat rijdt, zal zeker invloed hebben gehad op de torsiestijfheid van de carrosserie.
De afgebeelde LS600hL (van juni 2007) in die links wordt nu door mij bereden. Werd door Louwman Exclusive naar NL gehaald. De blauwe 'zwaailichten' in de grill zijn helaas verwijderd.Volgens de uitleg naast de auto zou de auto door bedrijf in Belgie zijn aangepast en versterkt nadat het dak er af was gezaagd. Prins Albert II had in ieder geval ook een tweede LS voor zijn trouwdag met een normaal dak ( https://mag.lexus.co.uk/lexus-chose...ert-ii-of-monaco-and-miss-charlene-wittstock/ ) voor als het op de trouwdag regende ( https://www.autoevolution.com/news/...ince-albert-ii-of-monaco-s-wedding-35342.html ). Inmiddels heeft hij een aantal "oude" LS600h varianten, een LS500h en een GX 450h - alle met hetzelfde kenteken.