Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Lexy

Actief
17 mrt 2023
181
101
43
Als ik over slecht wegdek of klinkers rijd , is de NX niet geheel vrij van rammeltjes / resonanties/ friemeltjes. Daarom vanmorgen
alle rubbers van de portieren, achterklep, panoramadak ingesmeerd met Autoglym Vinyl & Rubber Care. Het lijkt erop dat de het (enigszins) geholpen heeft. Al is niet alle gefriemel verdwenen als ik over bepaalde slechte wegen rijdt. Tevens de mechaniek van het dak in het vet (bmw panoramadaken smeervet ) gezet.
Het was effe een klote klus, (zo van het komt wel een keer) maar het kan er weer even mee door. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel

Bobusa

Actief
12 okt 2008
315
188
43
Ik denk dat het raadsel alleen maar groter wordt, dus we moeten eigenlijk bewijs van de daad hebben incl. de dader :LOL:
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.164
4
886
113
Donderdag de Lexus helemaal tiptop in orde gemaakt en gisteren de auto ingezet als trouwauto. Van mijn (nu dus) vrouw en mij.

Prachtige vrouw, prachtige dag en prachtige auto.

De fotograaf heeft er mooie plaatjes van geschoten en die zal ik plaatsen als ik de foto's heb.
Mijn LS is ook trouwauto geweest (Foto's staan ergens op het forum). Wijze keuze, iets unieks!
 

Richie

Hoort erbij
1 aug 2023
42
53
18
Heb zelfs mijn 'kleine' CT 200h als trouwauto gebruikt, wel eerst laten poetsen en reinigen. Bruiloftsgasten en zelfs de ambtenaar dachten dat het een huurauto was. En van binnen veel beter dan zo'n afgetrapte Rolls met zweet- en knoflookgeur :sick:
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
932
1
558
93
Volgens mij is een LS (ongeacht model/bouwjaar) ook zeldzamer dan een Rolls Royce (idem). Ik raadpleeg even het dashboard van @Arbitrator en tel daar 610 stuks LS. Ik raadpleeg een dashboard zoals allecijfers.nl en zie daar 1541 stuks Rolls Royce :giggle:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Bobusa

Bobusa

Actief
12 okt 2008
315
188
43
Volgens mij is een LS (ongeacht model/bouwjaar) ook zeldzamer dan een Rolls Royce (idem). Ik raadpleeg even het dashboard van @Arbitrator en tel daar 610 stuks LS. Ik raadpleeg een dashboard zoals allecijfers.nl en zie daar 1541 stuks Rolls Royce :giggle:
Leuke aanvulling! Ja, ik heb in die 3 jaar dat ik nu in m'n LS rij nog maar 1 andere gezien (behalve op de Lexus meeting 2023) en dat was een pre-facelift (2006-2009) ze zijn zeer schaars in NL. En als je dan ook nog de import aftrekt (die van mij in 2015) blijft er niet veel over.
90 procent van de medeweggebruikers weet ook niet waar ze naar kijken als ze mijn auto zien. Buurman vraagt, wat zit daarin, een V6? :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

Speedy J

Actief
27 mrt 2012
191
165
43
beter dan zo'n afgetrapte Rolls met zweet- en knoflookgeur :sick:
:ROFLMAO::eek: Bah dat klinkt niet best, gadver.
Als ik deze auto niet had dan waren we denk ik wel in een klassieke Rolls getrouwd, op zich prachtig vind ik. Maar dan had er even een luchtverfrisser mee gemoeten dus.

Maar wat grappig inderdaad dat er minder LS'-en zijn dan RR's...
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
795
459
63
In elk geval rijden er meer LS-en dan RR's vermoed ik ..... :LOL:

Over rijden gesproken: de uitlaat van een GS450h gaat ongeveer 355k km en 16 jaar mee, is deze week gebleken. Ik heb er net een hele nieuwe uitlaat onder mogen laten monteren: 1550 euries armer maar wél een ont-zet-tend stille GS er voor terug gekregen.
Op naar de volgende 16 jaar. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa

WestGS300

Nieuw hier
11 nov 2018
11
13
3
Van het weekend nieuwe banden op mijn gespoten velgen gemonteerd en onder de auto gezet.
Gelijk maar de remklauwen weer netjes zilver gespoten, gelijk een andere auto.
 

Bijlagen

  • 20240601_131347.jpg
    20240601_131347.jpg
    323 KB · Weergaven: 27