Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
We moeten de LS volhangen met emblemen want (bijna) niemand kent deze auto'sHahaha, grappig, ik wil juist van dat AWD embleem af. Vind het veel te patserig.![]()
standaard veel te klein inderdaad! Ik heb getwijfeld om de MX-5 weg te doen, of de garage uit te bouwen. Het een leverde geld op, het andere kostte geld. En bloed. En veel zweet. En tranen bij het zien van de rekeningDank je. Ik heb nog een meter om links uit te stappen in de breedte, dus valt mee. Lengte kan idd niet, garage is 5,5 meter. Daarom geen L gekocht (alhoewel geen keuze gehad)! Belachelijke kleine garages in NL!
Wat voor auto heb je Adje?Supergoed gewassen vandaag en in een waslaagje gezet. De car stond vanmiddag mooi in het zonnetje te glimmen.
Ja, heerlijk in die bak naar Italië! Alleen jammer dat je moet stoppen om de 800 km voor benzine.165.000 km kleine beurt probleemloos doorstaan. Keurig uitgelijnd en dat rijdt fijner. Lekker straks naar Italië. 500 euro valt ook weer mee, zeker als je nagaat dat daar 9 liter olie bij zit, ben je al op de helft. Dat goedje wordt er niet goedkoper op zeg...
En waar bestaat die droom vandaag uit?Wat heb ik vandaag gedaan aan mijn toekomstige Lexus?....gedroomd vooral![]()