Dank je. Ik heb nog een meter om links uit te stappen in de breedte, dus valt mee. Lengte kan idd niet, garage is 5,5 meter. Daarom geen L gekocht (alhoewel geen keuze gehad)! Belachelijke kleine garages in NL! Heb jaren in de VS gewoont dus mijn mening is niet typisch NL.
Weet ik zo niet wat betreft de 600h in blauw, is wel standaard in NL (zover ik weet). Wellicht dat ze in Rusland niet van die kleur houden, daar is meer rood in zwang. Nee, wellicht inderdaad een regio ding?
Ja, moet die van mij ook nog wassen, maar tijdelijk niet goed te been met een gebroken hiel (alweer zonder krukken dus gaat weer beter) dus niet van gekomen.
Top! dat je de rubbers invet. Staat bij mij ook weer op het programma. Heb overigens nog nooit een uitlijning gehad en heb het nu ook nog niet nodig. Waaraan merkte je dat je dit nodig had?
Heb je trouwens je nav al van de nieuwste versie voozien? Laatste mogelijk versie is 2019-2020. (heb in een ander post 2020-2021 aangegeven maar dat klopt dus niet. Ik ben wel tevreden. De N18 staat er in ieder geval op en in Duitsland veranderd er gelukkig minder dan in NL. Erg fijn om weer de auto nav te kunnen gebruiken.
Ja, super zeldzaam de 2011 en dat houden we zo