Primi
Hoort erbij
- 3 jun 2024
- 75
- 149
- 33
Ik hoop dat ze niet geplakt zitten zoals bij de Tesla Cybertruck en straks vast komen te zitten tussen je mat en pedaalGisteren Alu pedalen van Ali 'gemonteerd', meer als bescherming voor de originele voetsteun maar staat ook beter als je instapt.
En de auto opgeladen!Auto Pedaal Interieur Modificatie Voor Lexus Nx 2022 2023 Nx260 Nx 350H Es 2018-2022 Alumium Gelegeerd Gas Rem Voetensteun Pedaal - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Rem en Gaspedaal zijn niet geplakt. Bij het rempedaal oude rubber eraf en de nieuwe eromheen. Bij gaspedaal de nieuwe over de oude heengeschoven. Zitten beiden, naar mijn mening, degelijk.Ik hoop dat ze niet geplakt zitten zoals bij de Tesla Cybertruck en straks vast komen te zitten tussen je mat en pedaal
Welke? Die oranje of lichtblauwe?Alu pedalen van Ali 'gemonteerd',
Ik kon niet kiezen dus heb ze allebei besteld. Ga ik ze iedere week wisselen/combinerenWelke? Die oranje of lichtblauwe?
Dankjewel !Mooi gedaan en je klinkt alsof het een peulenschil was maar ziet eruit als minimaal een middagje werk.
Ik weet niet of ik zo coulant zo kunnen zijn.....blij dat we ieder onze eigen vierwieler hebbenVrouwlief had inmiddels alweer met drie velgen de stoeprand gekust. Iets waar ik niet meer boos om ga worden, maar accepteren moet ….. zo af en toe bijwerken, tot het niet meer te doen is. Zie het als schoenen poetsen repareren, en als het echt niet meer kan, vervangen. (Kost ook nog bijna hetzelfde )