Richie
Hoort erbij
- 1 aug 2023
- 52
- 62
- 18
Update: De aangifte was na een dag al afgesloten (verassend). Garage heeft de schade nauwkeurig weg gepolijst, je ziet wel nog de hap, dit zou alleen verholpen kunnen worden door de gehele bumper te vervangen (€600+) of opvullen met kit. Uiteindelijk dus gekozen voor alleen polijsten maar het resultaat is prima, zelfs na een wasbeurt.Bekijk bijlage 181910
Ik heb vandaag de schade opgenomen van mijn Lexus... Schijnbaar heeft er iemand rondom tijdstip EK-wedstrijd mijn Lexus een 'kusje' gegeven (hik...?) en uiteraard niets gemeld en niemand iets gezien. Hapje van circa 6 cm lang en 5 mm diep uit de bumper en krassen.
Frustrerend en triest, maar in deze tijdsgeest dat zelfs vrachtwagens doorrijden na een dodelijke aanrijding, niet verbazingwekkend. Dinsdag de schade laten taxeren, wel al aangifte gedaan. Daarna maar kijken voor Waarborgfonds, (allrisk)verzekering of zelf in de buidel tasten.
Het blijft triest dat deze schade is ontstaan en de dader op het kerkhof ligt, maar gelukkig vakkundig hersteld.