Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Wat toyboy zegt. Hammerite (alleen neem ik metaallak ipv zg of hg) en een kwastje.
Voorheen staalborstel, opschuren en dan remmenreiniger.
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
No Title

Remklauwen voorzien van Hammerite :)p sorry, paar maanden geleden ...). Niet zeuren over het feit dat ik de mechanische slijtage indicatoren eraf heb moeten slijpen omdat het anders niet paste (Bosch remvoeringen uit India), zal volgende keer weer originele blokken monteren.
 

Bijlagen

  • photo2313.jpg
    photo2313.jpg
    232,6 KB · Weergaven: 35
  • photo2314.JPG
    photo2314.JPG
    188 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
@toyboy. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Kortsluiting in het hoofd want ik bedoelde hamerslag te schrijven. Geloof dat jij standgroen zg hebt genomen en ik zilvergrijs hamerslag. Nou ja mvraamsdonk heeft genoeg info voor zijn project...
 

toyboy

Actief
22 jan 2012
301
9
18
De ankerplaten heb ik helemaal gedaan, (pasvlakken uiteraard niet). Dingen moeten er toch onderuit bij het vervangen van de schijven. Van de klauwen heb ik alleen de 'zicht' kant geschilderd. Inderdaad even met remmenreiniger ontvetten + borsteltje er overheen zoals GWS al meldde. Kleur komt redelijk overeen met de originele kleur. Ach, en kortsluiting in het hoofd: welke Lexusrijder heeft daar geen last van ?
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
@mvraamsdonkIS300: De kortsluiting is besmettelijk. Zie pagina 4 (voorrem) en pagina 5 (achterrij) dezes waar je zelf al op gereageerd had...
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Mijn head unit uitgebouwd om te kijken of ik er een interface kan inbouwen, .... en dat kan.
zonder vallende boutjes (dubbelzijdig tape) het viel mij op dat niks het meer doet zonder het "audio systeem" geen airco,achteruitrij camera, enz... begin dus maar niet aan een dubbel din systeem.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Toeval,... heb ik vandaag besteld. is inderdaad kwalitatief de enige juiste optie, ik heb gekozen voor de MML en niet voor de BT uitvoering en maak daarvoor een mooie USB aansluiting in het paneel naast de koplampsproeiknop voor een USB-Stick en op een andere plaats voor de I-Phone / I-pod.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Eergisteren voor de APK weggebracht bij de Euromatser. Natuurlijk fluitend er doorheen. Alleen een ac-tje, remblokken achter op. Die meteen laten vervangen en trommels zwart laten spuiten.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
is volgens track en trace, nog steeds onderweg, verwacht hem morgen.... of overmorgen....
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Vandaag is het er van gekomen....., :kiss: De Vaistech MediaLink ML-L1 ingebouwd. Het wonderkastje paste mooi in de console onder de Headunit en heb de USB-kabel doorgevoerd naar het handschoenen kastje (zo heette dat vroeger) ik heb hem uitgeprobeerd met de USB stick en dat werk super, kwaliteit is top, snelheid is top :p en nu nog even proberen met de I-pod / I-phone als deze zijn opgeladen. Opladen doet de Vais trouwens ook in tegenstelling tot de goedkopere concurrentie, hij is zijn geld dus meer dan waard (Aanschaf, Import en verzending +/- ?275,- )

Integreren en inbouwen is nog geen kwartiertje werk.

Nu wil ik nog een USB chassis inbouwen in mijn dash zodat e.e.a. er uitziet alsof het zo hoort.
En ik heb geen schroefjes laten vallen dankzij een paar stukjes dubbelzijdig tape op de doppenset..... :)