Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Vandaag eindelijk voor elkaar gekregen om AAWireless vanzelf op te laten starten als ik in de auto kom!
1 van de weinige minpunten van de huidige NX is dat Android Auto niet draadloos werkt. Ik heb daarvoor een dongle van AAWireless en die deed het op zich wel alleen lukte het mij niet om deze automatisch op te laten starten. Bleek uiteindelijk een setting in AAWireless te zijn, helemaal happy hiermee.
Al moet ik toegeven dat de native navigatie me zeker niet tegenvalt, leuke van deze native navigatie is dat je deze bijna op het hele scherm kunt krijgen. Met Android Auto heb je de klimaat controles nog in beeld, die kun je bij de native navigatie weghalen. Zie de verschillen op de fotos hieronder. (navigatieschermen heb ik een beetje geblurd ;))
PXL_20241113_190830691.jpg
PXL_20241113_190903199.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Johnny Le en Dirk_S
Een nieuwe auto, dus de liefhebbers weten wat dat betekent: poetsen poetsen poetsen! Vanwege het druilerige weer heb ik eerst de binnenkant maar aangepakt: stofzuigen, matten en bekleding schoonmaken met Q²M FabricCleaner, leder een diepe reiniging geven en daarna verzorgd met Gliptone Liquid Leather cleaner & conditioner, kunststof schoongemaakt met Autoglym interior shampoo, en tot slot alle ramen grondig ontvet met Nanolex Glass Cleaner. Ik denk niet dat ik de rest van de dag nog veel ga (of kan) doen...

Jarno

Een nieuwe auto, dus de liefhebbers weten wat dat betekent: poetsen poetsen poetsen! Vanwege het druilerige weer heb ik eerst de binnenkant maar aangepakt: stofzuigen, matten en bekleding schoonmaken met Q²M FabricCleaner, leder een diepe reiniging geven en daarna verzorgd met Gliptone Liquid Leather cleaner & conditioner, kunststof schoongemaakt met Autoglym interior shampoo, en tot slot alle ramen grondig ontvet met Nanolex Glass Cleaner. Ik denk niet dat ik de rest van de dag nog veel ga (of kan) doen...

Jarno
Nou nou ...... je hebt het hele medicijnkastje ingezet om glans in het leven te verkrijgen :)(y)

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Johnny Le en Dirk_S
Nou nou ...... je hebt het hele medicijnkastje ingezet om glans in het leven te verkrijgen :)(y)
Je weet de helft nog niet, je zou eens moeten zien wat ik allemaal heb staan - nog erger dan het make-up kastje van een vrouw... :eek: 😁

Vandaag de buitenkant aangepakt en dat was gelukkig minder werk. Eerst de auto goed in het schuim gezet:
20241117_123023.jpg

Daarna afgespoten, met de hand gewassen, Monello Acquafobia erop, nog een keer afspuiten, afdrogen en dan heb je dit:
20241117_143350.jpg
Niet verkeerd al zeg ik het zelf. 😎

Jarno

deze week de rohanna zomervelgen schoongemaakt ( zaten heel fijn onder de tectyl door de behandeling van de onderkant van de auto ) en in de turtle wax ceramic coating gezet...eens kijken of dat goed werkt...voordat ze er in het voorjaar weer onder gaan nog een keer erin zetten...een heel werk was dit ( de tectyl weghalen met wasbenzine en ik hoop dat de auto aan de onderkant net zo goed behandeld is als de velgen :-) )

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
@Higgie die had je, maar niet meer?
Toen ik bij Ali die voorbij zag komen, dacht ik in het begin ook van, NEE, niet doen, is geen kermis.
Maar nu ze erin zitten is echt lachen, mooi man! :cool: