Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Dank je!! :D Inmiddels mijn 2de wrap, deze is van 2020, hele dikke wrap kwaliteit. Super Gloss Metallic Midnight Green. Zit er gelukkig nog erg goed op, de parelmoer witte wrap ging na 4 jaar "barsten".

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Ik heb gisteren de NX teruggehaald bij de schadehersteller vandaan. Keurig werk geleverd; achterklep weer strak en gespoten, bumper en bumperlip nieuw, spatbordrand nieuw en nieuwe Lexus-logo's op de achterklep. Wat er onderhuids gedaan is - als er al iets nodig was - weet ik niet. Maar hij ziet er weer uit als nieuw, heel blij mee.
Tussentijds heb ik een week in een zwarte UX250h F Sport gereden. Fijne auto, veel vlotter dan de NX, comfortabel van binnen, prima auto. Maar ben toch blij dat ik 2 jaar geleden voor de NX koos in plaats van de UX. De lage instap beviel me niet, de UX is aanzienlijk rumoeriger dan de NX en ook is de UX (wat mij betreft) minder overzichtelijk dan de NX. Desalniettemin zou ik hem zonder meer kopen als ik 20 jaar jonger was en de keus moest maken tussen CT en UX want dan is de UX echt de betere keus.

Maar voor nu heel blij met de gerepareerde NX 🥰

Ik heb de 2 voorbanden laten vervangen van de IS 300h, collega tipte mij op zachte linkervoorband. In de trein wel gewend aan 'kedeng kedeng' maar het was niet zo fijn om hiermee om 01u 's nachts weg te rijden, een bandenpomp nabij maar er viel geen pufje meer in te pompen. Was er heilig van overtuigd dat het RFT's waren maar blijkbaar alleen de achterbanden😓 , hierdoor wel naar huis/garage gereden.

Hier vaak rond zitten neuzen voor allseason / nieuwe winter symbool verplichte banden, maar vanwege de noodzaak toch weer dezelfde Bridgestone ER33 geworden, al dan nu kan ik ze vanaf nieuwstaat ervaren. Geen idee hoe oud de vorige waren maar het lijkt bij DOT op '17 te eindigen, dit zou het afleverjaar zijn van de auto, maar lijkt me niet dat ze zo lang mee gingen (85.000km) 🙀 (nieuwe zijn uit '19 en '22, voor de afwisseling).

• Leuk
Waarderingen: robtp09
Ik heb gisteren de NX teruggehaald bij de schadehersteller vandaan. Keurig werk geleverd; achterklep weer strak en gespoten, bumper en bumperlip nieuw, spatbordrand nieuw en nieuwe Lexus-logo's op de achterklep. Wat er onderhuids gedaan is - als er al iets nodig was - weet ik niet. Maar hij ziet er weer uit als nieuw, heel blij mee.
Tussentijds heb ik een week in een zwarte UX250h F Sport gereden. Fijne auto, veel vlotter dan de NX, comfortabel van binnen, prima auto. Maar ben toch blij dat ik 2 jaar geleden voor de NX koos in plaats van de UX. De lage instap beviel me niet, de UX is aanzienlijk rumoeriger dan de NX en ook is de UX (wat mij betreft) minder overzichtelijk dan de NX. Desalniettemin zou ik hem zonder meer kopen als ik 20 jaar jonger was en de keus moest maken tussen CT en UX want dan is de UX echt de betere keus.

Maar voor nu heel blij met de gerepareerde NX 🥰
NX is volgens mij een echte oudemannenwagentje. Prima!
En ik weet zeker dat mijn NX die leen UX van jou mijn stof laat eten :) Genoeg Golf petjes die niet mee komen...