Metalfreak
Heel actief
- 23 nov 2011
- 781
- 235
- 43
Ik had inderdaad hetzelfde probleem. Ik heb toen gewoon een goedkope Android unit van AliExpress gekocht met 4 cores en 64GB opslag. Maar eigenlijk is dat ding veel te langzaam, dus zou er eentje met wat meer cores aanbevelen als ik 'm nog een keer zou moeten kopen. En ik kreeg ook nog eens eigenlijk de verkeerde geleverd, die van mij is voor een 2008-after facelift model waarbij de luchtroosters boven de radio net anders zijn waardoor er een kiertje zichtbaar is dat niet heel mooi is. Dat dat anders is kwam ik uiteraard pas achter na inbouw en daarna had ik geen zin meer om er nog iets mee te doen.Ik ben ook wel benieuwd naar welke aftermarket Android unit je geïnstalleerd hebt. Ik zit ook met een 350 USA import en daarmee de FM frequenties die alleen op oneven tienden afstemmen. Ik zoek daar nog een alternatieve head unit met tuner
Maar nu heb ik tenminste ook een DAB+ radio, daar moet je dan wel nog een aparte DAB+ USB ontvanger kopen, maar dat is een 20 euro extra en het zeker wel waard.