Wat heb jij vandaag gedaan aan jouw Lexus

Voorzichtig mer perslucht, of zo'n speciaal setje van ome Alie gebruiken. bijvoorbeeld zoiets (alleen ter voorbeeld hoor!)
Kijk uit met perslucht. Ik weet niet exact hoe het bij Lexus is, maar er kan sprake zijn van een rubber slangetje wat aan de afvoer zit. Dit is bijvoorbeeld ook bij sommige Volvo's het geval.
Als dat verstopt zit en je zet er te krachtig perslucht op schiet het slangetje er af. Dit verdwijnt in de stijl en dan ben je verder van huis.

Kijk uit met perslucht. Ik weet niet exact hoe het bij Lexus is, maar er kan sprake zijn van een rubber slangetje wat aan de afvoer zit. Dit is bijvoorbeeld ook bij sommige Volvo's het geval.
Als dat verstopt zit en je zet er te krachtig perslucht op schiet het slangetje er af. Dit verdwijnt in de stijl en dan ben je verder van huis.
Mee eens, dus ik heb net twee van die ragertjes besteld :). Regelmatig de kanalen schoonmaken, net als je dakgoten....

Vandaag in de UX, meteen een marter verjager geïnstalleerd. Ik moet nog het een en ander beter vast zetten, maar vanavond laten de marters de UX met rust.

Mijn buren hadden hun auto total loss geknaagd en een aantal autos van mij hadden schade.

Oorspronkelijk wilde ik hem morgen willen installeren. Mijn vriendin en eigenaresse van de UX gaf mij een blik, waarop ik besloot hem meteen te installeren 😅.

1000029056.jpg

1000029053.jpg

1000029054.jpg

• Leuk
Waarderingen: Primi