Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zojuist vier nieuwe sloffen eronder laten zetten, we zijn nu toch echt wel in de tijd van het jaar gekomen waar zomerbanden niet meer kunnen. Nu het kouder is kon ik duidelijk merken dat ik minder grip had. Positief is dan wel weer dat het makkelijker wordt om een burn-out te doen.
Er zitten nu Pirelli Scorpion All Season SF3's onder. Ik heb deze gekozen omdat het een goede allrounder is: andere banden zijn misschien beter dan deze op droog wegdek maar weer slechter op nat, hebben een kortere remweg maar minder grip etc. Er zijn niet veel reviews over deze band maar de Scorpion is eigenlijk de SUV / EV versie van de Cinturato, zelfde rubber en profiel maar met versterkte wangen vanwege het hogere gewicht en koppel. Er zit bovendien foam aan de binnenkant wat voor minder geluid zou moeten zorgen. Ik had een ritje willen maken om dat te testen maar het wordt alweer veel te druk op de wegen, dus daar kom ik binnenkort op terug.