Wesley-S Is200 --> BC set

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
hallo allemaal,

Ik ben Wesley Schijevens ben 21 jaar.

het is een donker grijze IS200 geworden was van de 2e eigenaar die deze in 2007 uit belgie van de eerste eigenaar heeft geimporteerd en altijd dealer onderhouden was. Nu valt me dat dealer onderhouden toch zwaar tegen.

Wat er op de IS allemaal zit:
- suede/leren stoelen
- elektrische bestuurders stoel
- afneembaare trekhaak ( ga ik nog demonteren)
- Navi
- en alles dat een andere IS200 ook heeft

Wat er al aangebeurd is:
- Koplampen en mistlichten geblackhoused
- velgen zwart gespoten


Ik heb alleen 1 probleempje er is me laats een schokdemper kapot gegaan deze lekt niet hij bonkt alleen dus dit moet ik even verhelpen voor dat ik hem kan verlagen.
En er heeft al iemand tegen mijn achterbumper aangereden zonder een briefje achter te laten natuurlijk. hier is dus de lak gescheurd erna hebben ze erover heen gevreven en is de lak eraf gevallen. :X
 
Laatst bewerkt:

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Welkom Wesley, doe je goed als student al een IS200 rijden. :rulez:

Succes met je studie en je plannen met de IS!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Welkom op Het Lexus Forum, succes en veel plezier je IS. :D
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Welkom!

Leuke IS, maar doe snel wat aan de banden.
Zo lijken het net thuiskomertjes :(
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

welkom op het forum!

succes met de verbouwing! :)
 

lexmk4

Hoort erbij
5 jun 2012
44
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

welkom man mooie coupe.

is is ook een heel mooi exemplaar
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Welkom op 't forum Wesley!

Genoeg uitdagingen zo te lezen en zien om de projectpagina van 't forum te spekken ;)
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

bedankt voor het warme welkom en de positieve comments mensen! :hi:

Niels_D zei:
Welkom!

Leuke IS, maar doe snel wat aan de banden.
Zo lijken het net thuiskomertjes :(

Jij bedoelt dat de banden niet meer echt zwart zijn? er komen achter 2 nieuwe bandjes op als ik terug ben van vakantie :). en zal dan een beetje banden zwart erop doen! Ik ben niet zo'n fan van banden zwart aangezien dit je banden uitdroogd. haha.

lexmk4 zei:
welkom man mooie coupe.

is is ook een heel mooi exemplaar

Tnx! mis hem soms wel! mja er is iets anders voor terug dat vast ook nog veel plezier zal geven :).

GPS-10 zei:
Welkom op 't forum Wesley!

Genoeg uitdagingen zo te lezen en zien om de projectpagina van 't forum te spekken ;)

Nou een project topic zal ik nog even mee wachten aangezien de updates niet zo snel zullen verlopen en tot nu toe nog niet veel is/zal veranderen. Aangezien ik ook nog student ben.

Deze zomer wil ik 2 nieuwe achter banden, verlagen, een nieuwe schokdemper rechts achter, trekhaak demonteren en waarschijnlijk een setje windowvisors. dus dat is ook alweer een mooi prijskaartje.

volgende zomer wil ik toch eens gaan kijken voor andere velgen. weet alleen nog niet wat voor iets, moet in ieder geval een deep dish velg worden. dus als er ideetjes zijn :baseball:
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Hoeft ook niet snel te gaan, maar geeft de andere leden gewoon een mooi en goed overzicht van je wagen!

Vul je aan wanneer je een update hebt. Daarnaast kan je daar discussieren over je eigen wagen, wat wel, wat niet, etc.

Aanradertje :)
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

ik had voor de civic ook al een schroefset gekocht maar daar mee ging ik ook het circuit op. maar de lexus is meer voor dagelijks en hoeft er alleen leuk uit te zien :) en om weer een schroefsetje van minimaal ?750,- aan te schafffen vind ik een beetje erg duur (goedkoper bestaan ze niet eens). Met schokdemper en veren zit ik nog niet eens op de helft van het geld, daarbij denk ik dat die dan laag genoeg ligt met 18ers. misschien ooit nog een schroefset. Maar om te beginnen vind ik veren goed genoeg. :) we zullen zien wat de toekomst brengt.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Tip van Flip, vervang beide dempers, nu plaats je aan 1 kant een nieuwe en de andere kant is al "oud", dan is die andere ook binnen no time stuk en je auto zal er ook niet beter op rijden met 1 kant nieuw en 1 kand "oud".

EDIT: maar dat wist je al denk ik, gezien je verleden met de civic.. veel plezier met je wagen! :rulez:
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

He nog een Wesley die van een ej naar een is200 is overgestapt!
Welkom! Gave kleur heeft je is!
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Wesley-S zei:
[quote="Niels_D":1lrknhga]Welkom!

Leuke IS, maar doe snel wat aan de banden.
Zo lijken het net thuiskomertjes :(

Jij bedoelt dat de banden niet meer echt zwart zijn? er komen achter 2 nieuwe bandjes op als ik terug ben van vakantie :). en zal dan een beetje banden zwart erop doen! Ik ben niet zo'n fan van banden zwart aangezien dit je banden uitdroogd. haha. [/quote:1lrknhga]

Nee, ik bedoel dat de banden te plat zijn, waardoor de ruimte om het wiel heen in de wielkast nogal groot is.
Het is natuurlijk smaak, maar ik vind het zelf mooier als de wielkast wat meer gevuld is. :)

Je kan ook de originele maat nemen en dan uitrekenen adhv. de oude- en nieuwe velgmaat welke hoogte je banden moeten zijn zodat het wiel even groot is, meestal ziet dat er nog mooi uit.
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

@Niels_D: Dan zou je een klacht moeten indienen bij Toyota japan die voor deze maat heeft gekozen want dit is gewoon de originele maat die er vanaf de fabriek op zit namelijk 215/45 R17.
Ik ga er wel zelf 225/45 R17 op monteren ondanks dat mijn km teller dan beetje zal afwijken (2km/h bij 120 km/h). en als de autio verlaagd is zal dit ook wel meevallen.

@mlcoolj: nou moet nog even gaan kijken wat de schokdempers bij mij op het werk kosten. Als dit beetje belachelijk duur is dan haal ik een 2de handse aangezien mijn linker achter demper nog 78% is en rechts achter 48% en ik hem voorlopig met veren verlaag. mij kennende komt erooit toch nog een schroefset. haha

@W3sley: Jij had toch eerst die zwarte hatch wat op de afrit richting showoff meeting 3/2 jaar geleden tussen die alfa en die MR2 met veilside kit in stond geparkeerd, en erna die groene ej2 B16 had gekocht?
 

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Dat ben ik ja. Mis mijn coupetje nogsteeds best wel, vooral de vtec..
Hoe bevalt je lexus je tot nu toe? Morgen op de meeting in breda?
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

lexus bevalt nog altijd super goed. voor al het koppel verschil met de honda merk ik enorm. En de luxe natuurlijk.
Nee heaas moest ik werken gister en kon ik niet aanwezig zijn.
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

Wesley-S zei:
@Niels_D: Dan zou je een klacht moeten indienen bij Toyota japan die voor deze maat heeft gekozen want dit is gewoon de originele maat die er vanaf de fabriek op zit namelijk 215/45 R17.
Ik ga er wel zelf 225/45 R17 op monteren ondanks dat mijn km teller dan beetje zal afwijken (2km/h bij 120 km/h). en als de autio verlaagd is zal dit ook wel meevallen.

Ok, dat wist ik niet.
Ik denk dat een 225/45 R17 wel wat beter oogt. :D