Wesley-S Is200 --> BC set

Re: Wesley-S Is200 --> 19"wheels + xenon

DirkR zei:
Ziet er netjes uit! Merk je een verschil in wegligging? korte hobbeltjes enzo?
neem aan dat het niet de meest lichten velgen zijn.

@W3sley
Kan ik wel eens zijn geweest :hi:
Woon daar in de omgeving.

Laatst bewerkt:

volgende maand wil ik gaan beginnen aan de velgen, stralen en dan spuiten. weet nog niet precies wat ik wil op het gebied van kleur. sommige zeggen hart in 1c6 rand polijsten zelf dacht ik om de rand dan licht grijs te spuiten. Of toch weer helemaal zwart met zilvere boutjes maar dan glans of mat...

Of heeft iemand een ander leuk idee? Wil het een beetje aan het donkere houden.

Ook heb ik andere koplampen gekocht om de glazen om te zetten. Dit doordat er een experiment fout is gegaan en de glazen zijn aangevreten door een reactie van 2 middeltjes op de koplamp.
En de achter lichten zijn gesmoked van buiten voor nu misschien ooit nog eens van binnen doen als ik een 2de setje heb.

mijn to-do list voor nu nog even.
De velgen dan opknappen en meteen 2 nieuwe achter banden hierop leggen.

voor de rest nog even onderhoud doen zoals remblokken voor en koppeling vervangen. koppeling zal waarschijnlijk een exedy worden via ebay.co.uk en remblokken weet ik nog niet. reed met mijn eerdere auto op ferodo ds2500 maar deze worden niet geleverd voor is200 helaas. iemand die hier een ander idee met ervaringen heeft op een is200?

Laatst bewerkt:

StopTech blokken? Ik heb ze nog niet op een trackday geprobeerd, maar ze beweren dat ze goed genoeg zijn voor trackday abuse. Ik kan in ieder geval zodanig remmen dat er tandafdrukken komen in het dashboard.
:P

Ondertussen heb ik de 19ers opnieuw gespoten en gemonteerd. vandaag even poetsen en dan even foto's maken en zullen jullie het zien

het weer en de tijd zit even niet mee om foto;s te maken dus hierbij alvast foto's van alleen de velgen. van het totaal plaatje zat ik dit weekend wel foto;s kunnen maken mits goed weer.

Ik ben aan het kijken voor een goedkoop 2e setje achterlichten om deze te gaan blackhousen.

Laatst bewerkt:
Re: Wesley-S Is200 --> 19" gemonteerd.

ziet er goed uit!!

ik heb eventueel nog een set originele achterlichten in goede staat liggen. PM me maar als je interesse hebt.

Ziet er goed uit. Ook mat zwart? Ik heb ze ook mat zwart, haha.
Dan hebben we dadelijk bijna dezelfde auto, behalve dat die van mij dan zwart is.
Ik benieuwd naar de totaal foto's.
Die van mij moet nog gekeurd worden dus ik rijd nog ff met mijn orginele wielen rond omdat de 19ers binnen zijn afgesleten door het tever verlagen en gooi en smijtwerk, haha.

Aah oke slippernick ben ik eens benieuwd naar die van jou in de zomer mode. Heb je ook LM replica's?

@Phaebo: ik heb je een Pb gestuurd

Nou gister De auto maar eens gaan poetsen. Helaas op de terug weg naar huis toen ik foto;s wou gaan maken ging het regenen dus auto is weel smerig.

Ook heb ik gister een nieuwe exedy koppelingset besteld welke ik binnen een week ongeveer verwacht.

Laatst bewerkt:

Welke kopping heb je besteld? De standaard of een zwaardere? En waar heb je die besteld?
Ik heb namelijk ook mijn koppeling op en moet een nieuwe in.
Ik heb geen lm's maar tenzo r ook 19, die heb ik laatst ook mat zwart gespoten omdat de blanke lak los laat op de gepolijste rand.

Mijn koplampen wil ik ook nog zwart maken maar ik durf er niet zo goed aan te beginnen. Bang dat hij smelt of zo.

Koplampen gaat goed op 80 graden in de oven eerst 5 min. En dan proberen en dan steeds 2 minuten en weer opnieuw proberen. Al vaak genoeg uit elkaar gehad. Rustig bij blijven en een timer gebruiken.

Gewoon een normale geen zwaardere aangezien er toch niet veel vermogen uit dit blok te halen is voor weinig geld en ik dat daarom ook niet ga doen. Op ebay.co.uk heb ik deze besteld die is t/m vandaag in de aanbiedig voor 154 pound incl verzenden. En aangezien het uit Europa komt hoef je geen invoer rechten te betalen volgens mij. Was iets van 187 euro ofzo iets. Normaal kost die daar 225-250 euro.

Aahzo dan ben ik eens benieuwd naar je velgjes welke maten heb jij en met welke banden? Heb je ook een schroefset of die megan veren nog altijd?

Mooie update Wesley :rulez:
Hoe heb jij de "glazen" achterlichten getint: spuiten of folie?
Heb je al andere remblokken geplaatst? ASM heeft de StopTech in de aanbieding.

tnx!
gewoon met spuitbusje voor lampen te smoken. Was even tijdelijk aangezien de chrome achterlichten er echt niet meer bij pasten totdat ik een extra setje heb die ik kan gaan blackhousen.
Remblokken heb ik nog niet gedaan die slijten echt bijna niets... maar de stoptechblokken waren leuk geweest wat kosten ze nu daar dan? Ik kan het niet terug vinden in Marketplace. Ik kan de stoptech uithalen voor ?99,-. maar goed andere normale remblokken kosten mij 50 euro ongeveer dus ben nog aan het denken of ik die ?50 euro extra wil betalen voor stoptech.

Als je blokken nog niet op zijn, zou ik ze niet vervangen, en anders zou ik gelijk voor wat beters gaan.
Ik zag foto's van jou op de Ring, dus dan moeten ze in jouw geval wel wat kunnen hebben.
Bij ASM hier op het forum: viewtopic.php?f=80&t=4061
? 149 ex.btw = ? 175+ incl.btw voor een setje voor+achter, dus twee sets
(kosten minder dan een OEM setje bij Lexus).

Ik wil ook mijn achterlichten "blackhousen", maar weet nog niet precies wat ik ga doen.
Moet er wel de tijd voor nemen om het plastic niet te laten smelten.

Ja klopt heb je ook weer gelijk in. Achter blokken zijn alleen nog als nieuw volgens mij dus dat word alleen voor dan.
heb ook een setje 17ers thuis met nieuwe zomer banden voor als ik nog eens een dagje ga haha dus eigenlijk zou ik beter stoptechs kunnen pakken ja.

Wat de achterlichten betreft deze kun je niet in de oven open bakken maar moet je met de dremel open maken en weer kitten vandaar dat ik een 2e setje wil gebruiken.
De achterlichten zijn geplastic last.

@ Dzjino: ja ik ben nog aan het denken om een schroefset

Laatst bewerkt:

Ja weet ik maar eerst even zorgen dat de auto voor de rest in orde is zoals de koppeling. Misschien volgend jaar schroefset zo hoog ligt hij nu ook niet na de megan veren dus het heeft nog geen haast