Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ben zelfs aan t twijfelen of ik mss niet 20" eronder kan krijgen zonder problemen, denk alleen dat ik niet blij wordt van de bandenprijs, betaal nu al ?1000,- voor een setje banden
20inch gaat makelijk, als ik zie hoeveel ruimte ik over heb met die 19ers.
ik heb een keer een belg gezien met 20inch net na dat ik die van mij had gekocht en ik meteen spijtdat ik geen 20 had genomen
gele lampjes en xenon van lince ondertussen ontvangen gele lampjes zitten al in de mistlichten en de xenon zal ik volgende week donderdag monteren. foto's volgen. Ben ook aan het denken om runninglights voor te gaan maken(in de knipperlichten) maar eerst even een schema maken en berekenen welke weerstand ik nodig heb etc.
Hoi Wesley, breder/groter is zeker niet altijd beter. Vraag is wat je wil, Qua comfort rijd mijn IS het fijnst op de 16 inch winterbanden. Als het om grip gaat kies ik voor Yokohama advan AO 48 215 of 225/17. Verschil is marginaal.
Koop je niet arm aan banden als je wil experimenteren. Hier om de hoek zit een bandenboer waar ik laatst 2 stuks zgan 225/17 bridgestones kocht voor 90 euro. Er zijn altijd ventjes die weer een maatje groter gaan en hun setje banden inruilen. Ik nodig je trouwens bij deze uit voor een kennismaking; hetzij in de werkplaats of op Interclassics Maastricht op 11/12/13 januaei a.s., want volgens mij heb je wel wat benzine in je bloed en als je racefan bent en nog wat wil leren kunnen we je misschien wel interesseren voor ons raceteam. groeten Red Baron
Na de kerst de 4300K Xenon van lince gemonteerd super tevreden mee. Tenminste niet het blauwe tjoenings licht zoals alle golf rijders. gele mistlampen zitten er ook in. hiervan zo meteen foto's.
Ja ik denk het Wel. Beetje murdered out. Vooral als dadelijk de lampen geblackhous zijn, misschien nog gesmoke en de ruitjes getint. Ben benieuwd hoe het gaat uitzien . Tnx Voor comment!
Ziet er idd erg goed uit.
Mooie et waardes. Voor zal hij wel aanlopen of niet als een oprit oprijd of zo? Daar heb ik tenmiste wel last van.
Ga je hem nog wat verder verlagen?