Wesley-S Is200 --> BC set

Re: Wesley-S Is200 --> 19" gemonteerd.

Wesley-S zei:
Ja klopt heb je ook weer gelijk in. Achter blokken zijn alleen nog als nieuw volgens mij dus dat word alleen voor dan.
heb ook een setje 17ers thuis met nieuwe zomer banden voor als ik nog eens een dagje ga haha dus eigenlijk zou ik beter stoptechs kunnen pakken ja.

Wat de achterlichten betreft deze kun je niet in de oven open bakken maar moet je met de dremel open maken en weer kitten vandaar dat ik een 2e setje wil gebruiken.
De achterlichten zijn geplastic last.

Ja, dat moet je bekijken. Je kan ook zo denken: het setje van achter kan je ook in de la bewaren voor later.
Aan de andere kant zijn de remmen voor belangrijker. De achterkant moet niet echt zwaar pakken, dus het zou geen kwaad kunnen om alleen voor te doen.

Yep, ik weet dat je ze moet dremelen, vandaar dat ik de tijd wil nemen. Heb al een reserve setje voor achter.
:D

tnx voor comment! :)

Het 2e setje achterlichten zijn besteld bij Phaebo, dus binnenkort beginnen aan het blackhousen.

ondertussen al een week mijn achterlichten geblackhoused.
Ik ben best tevreden voor een eerste keer. nu alleen nog de smoke van de mistlicht units afhalen.

Binnenkort ga ik een afspraak maken om de voorste zijruiten te blinderen en ik krijg een nieuwe voorruit erin aangezien me deze 2 weken geleden is gebarsten.
De koppeling is ook eindelijk binnen nar 4/5 weken.... helaas zat het druklager er niet bij dus deze word maandag meteen opgestuurd.
Dan worden nog de remblokken besteld en de nieuwe voorbanden om de 19ers getrokken aangezien deze toch een beetje teveel geluid maken doordat ze gecup zijn..

Als dit allemaal is gedaan kan ik eens gaan kijken eventueel achter bumper te laten spuiten. Dit door schade van iemand anders die na dat hij of zij tegen mijn auto aan heeft gezeten door is gereden...

Laatst bewerkt:
Re: Wesley-S Is200 --> blackhoused tail lights

Ziet er erg goed uit die achterlichten zo. Hoe heb je de lampen open gekregen? Moet je ze dan in de oven leggen of open zagen?

Hej Wesley!

Mooi wagentje hubse doa! Keep on modifying!
We zeen os snel!

Zijn de oude velgen van kay of niet? :)

Mooie kleur wel die lexus

tnx mannen!

Het zijn inderdaad de oude velgen van Kay die onder zijn GS hebben gelegen.

Volgens mij heb ik nog even bij de test-fit gestaan toen :P

Ohw haha oke kwam je toen met met noud aan? Wac Nog een heel gedoe om thuis te komen met 3 man in de auto de krik gereedschap en de 4 17ers met banden. Ik heb toen nog een vriend moeten bellen om iets om te laden haha

Nice! Tip van mij: smeer ze in met iets van siliconen wax of iets dergelijks. Een vriend van mij had iets geroepen als droge underbody wax. Ik ga dat nogmaals navragen.
Je wilt niet weten hoe mijn veren en onderarmen er nu uit zien na de pekel van de winter. :roll:
De veren zijn gaan roesten en mijn eens schone draagarmen (onderste) hebben aanslag. De schroefdraad was redelijk, maar moest ze wel eerst schoonmaken en inspuiten met WD40. Dat was na 17 maanden. Ik heb ze nu sinds december 2011 eronder zitten.

Overall ben ik meer dan erg tevreden over de set, dus veel plezier ermee. :D