j2jedi
Stamgast
- 28 okt 2011
- 1.092
- 10
- 38
Re: Wesley-S Is200 --> 19" gemonteerd.
Ja, dat moet je bekijken. Je kan ook zo denken: het setje van achter kan je ook in de la bewaren voor later.
Aan de andere kant zijn de remmen voor belangrijker. De achterkant moet niet echt zwaar pakken, dus het zou geen kwaad kunnen om alleen voor te doen.
Yep, ik weet dat je ze moet dremelen, vandaar dat ik de tijd wil nemen. Heb al een reserve setje voor achter.
Wesley-S zei:Ja klopt heb je ook weer gelijk in. Achter blokken zijn alleen nog als nieuw volgens mij dus dat word alleen voor dan.
heb ook een setje 17ers thuis met nieuwe zomer banden voor als ik nog eens een dagje ga haha dus eigenlijk zou ik beter stoptechs kunnen pakken ja.
Wat de achterlichten betreft deze kun je niet in de oven open bakken maar moet je met de dremel open maken en weer kitten vandaar dat ik een 2e setje wil gebruiken.
De achterlichten zijn geplastic last.
Ja, dat moet je bekijken. Je kan ook zo denken: het setje van achter kan je ook in de la bewaren voor later.
Aan de andere kant zijn de remmen voor belangrijker. De achterkant moet niet echt zwaar pakken, dus het zou geen kwaad kunnen om alleen voor te doen.
Yep, ik weet dat je ze moet dremelen, vandaar dat ik de tijd wil nemen. Heb al een reserve setje voor achter.