Wesley-S Is200 --> BC set

Re: Wesley-S Is200 (voorstellen)

heb zelf ook 225 onder de Tezz en het staat goed moet ik zeggen...

waarom dan?? ik heb die vergelijking niet kunnen maken, heb de auto met 225 gekocht... Dus ben benieuwd wat je reden is...

mlcoolj zei:
waarom dan?? ik heb die vergelijking niet kunnen maken, heb de auto met 225 gekocht... Dus ben benieuwd wat je reden is...

Hoogte/breedte verhouding klopt nu niet meer 225/45 tov 215/45 en smaller, dus minder weerstand, dus zuiniger ;)

welkom hier! en leuk dat je ook op circuit rijdt! :)

afwijking teller is idd vaak minimaal.

Dit weekend weer even aan de lexus bezig geweest van mij en van Fer. Beide gepolijst en die van Fer helemaal met korrel 2000 schuurpapier nat afgescheurd. BMW spoilertje op de klep gemonteerd, 225/45 banden achter gemonteerd,megan veren bij showoff besteld maar dat duurt nog 6 weken helaas en als de nieuwe loon binnen is 2 nieuwe schokdempers voor achter bestellen van Sachs en dan hopen dat alles snel gemonteerd en uitgelijnd kan worden.

Als de loon goed is misschien ook nog kijken om de voorruitjes te laten blinderen net als de achteruitjes.

Foto's komen nog Fer heeft even een shoot gedaan met de 2 lexussen. :)

Oohja en ook nog eens de trekhaak gedemonteerd welke ik binnenkort te koop zal aanbieden.

lekker bezig geweest! moet ik ook ooit nog een keer gaan doen polijsten het schijnt flink te lonen :)

Re: Wesley-S Is200 Trekhaak vraagje

ik heb een vraagje. Ik heb de trekhaak gedemonteerd om te gaan verkopen. nu zal diegene ook een kabel set er bij nodig hebben. Maar als ik de kabels bekijk zijn ze allemaal op de kabelboom in de lexus gesoldeerd. Nu is mijn vraag heeft iemand een foto van de complete trekhaak kabelboom zodat ik weet wat ik eruit kan halen en wat de volgende eiggenaar nodig zal hebben?

alvast bedankt.

Re: Wesley-S Is200 trekhaak vraag.

sorry ik heb geen idee maar je kan Phaebo een pm sturen die heeft laatst een set met kabelboom verkocht

Re: Wesley-S Is200 Updateje & trekhaak Te koop!

De trekhaak kan de verkoop wou er een verkoop topic voor maken maar aangezien ik niet een spammer ben heb ik nog niet genoeg berichten dus zal ik hem maar even zo moeten proberen te verkopen. Ik heb er een aantal foto's bij maar mijn upload site werkt niet dus hierbij even een marktplaats linkje. http://link.marktplaats.nl/592088956

Nu even een update
Niuewe achter Schokdempers liggen ondertussen thuis, veren zullen nog een 4 weken gaan duren.. kan niet wachten. :)
Heb sinds gister ook weer een nieuw jaartje APK en een beurt gedaan :)
En ik heb mijn velgen waarschijnlijk gevonden welke ik wil gaan halen even sparen en dan zullen jullie het wel zien :)

Re: Wesley-S Is200 Updateje & trekhaak Te koop!

Ik heb wel interesse in je trekhaak.

Re: Wesley-S Is200

Hier al een tijdje niet meer geupdate.

Ik heb ondertussen na heel veel moeite de megan verlagings veren van 2"rondom binnen, 2 nieuwe achter schokbrekers van Sachs, en 2 nieuwe achterbanden dunlop 225/45 R17. Wilde toch het zelfde type en merk band achter hebben als voor alleen een maatje breder dus denk dan doen we het maar in een keer goed.

Ik heb een beurt aan de auto uitgevoerd, Schokbrekers en veren zijn al reeds gemonteerd binnenkort nog even de bandjes erop leggen en kan die er in de winter weer tegen.

Moet ook nog wat onderhoud doen namelijk de koppeling zit er aan te komen ook dat is iets voor in het voorjaar.

Dat was hem voor nu.

Laatst bewerkt:

Ziet er goed uit!
Zo is de wielkast tenminste goed gevuld :)

Tnx voor de positieve comments! van mij mocht die achter iets verder zakken maargoed...

@john jij Hebt toch een tein schroefset?