Besteld en afleveren

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
In navolging van het topic levertijden en Tsunami wil ik toch even een ander topic openen wat niets met de Tsunami te maken heeft.

Misschien leuk/handig om in kaart te brengen wanneer je de auto hebt besteld, prognose aflevering en daadwerkelijke aflevering.

Me:
Lexus Amsterdam.

Zwarte Pro.
besteld: 15-11-10
prognose:
1. 1e week maart
2. 21-03-11
3. volgende week ergens? Bevestiging is nu 1 april. Ik denk dat het een grap is.

Update:
Heb mijn CT opgezocht in het rijklaarcentrum. Hij is er dus......
Maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over de geloofwaardigheid van mijn dealer.
Er is geen planning op het RKC en helemaal niet om op korte termijn mijn auto klaar te krijgen. Welke wel is toegezegd door de verkoper.
Velgen zijn nog niet besteld bij importeur. En ga zo maar door.
Wel zeggen dat er spoed achter word gezet en het vervelend vinden, maar geen acties.
TJA, ach waarom zou je? De order is al binnen en de auto verkoopt zichzelf.

Vandaag D-day; Vanmiddag om half 4 af te halen: een pearl white CT Business Line Pro, met navigatie + LED koplampen. De uurtjes tikken weg... :) Daarna van 't weekend lekker toeren, wellicht een tripje naar Duitsland, of anders het Zuid-Limburgse heuvellandschap. We zullen wel zien...

Zal kijken of ik t.z.t. nog een fotootje gepost krijg. :photo:

Iedereen alvast een heel goed weekend met veel zon toegewenst!!

marcelleke zei:
Vandaag D-day; Vanmiddag om half 4 af te halen: een pearl white CT Business Line Pro, met navigatie + LED koplampen. De uurtjes tikken weg... :) Daarna van 't weekend lekker toeren, wellicht een tripje naar Duitsland, of anders het Zuid-Limburgse heuvellandschap. We zullen wel zien...

Zal kijken of ik t.z.t. nog een fotootje gepost krijg. :photo:

Iedereen alvast een heel goed weekend met veel zon toegewenst!!

Je gaat toch wel om half 3 al daarheen? :D Maar lekker hoor! Foto's in foto topic voordat je op reis gaat he? ;)

Voor mij:

Besteld bij: lexus Amsterdam
Wanneer: 28-10-2010

Aflevering(afgeleverd): 5-5-2011 :D

Uitvoering: Businessline
Kleur: Siena Brown
Extra opties: navigatie

Heb er gisteren bij de aflevering ook voor het eerst mee gereden en ik ben er erg blij mee. Heerlijk relaxte auto om in te rijden.

Zojuist mijn CT in ontvangst genomen. Alles perfect geregeld, doek over de auto, bosje bloemen. Heel leuk gedaan.

Foto's zullen later volgen in mijn voorstel topic.

Hjalmar zei:
Was dat in Sittard? Toevallig zag ik eergister een doek over een CT heen :P

Inderdaad, dat was in Sittard. Er stonden 2 CT's, beide BL Pro in Sienna Brown met LED en Navi. De linkse was voor mij.

Ik moet zeggen, een geweldige auto. De rijeigenschappen komen minimaal overeen met mijn A3 met sportonderstel, zo niet overtreffen deze. De auto is inderdaad strak geveerd, maar voor mij is dat juist een pluspunt.
Ook de acceleratie valt mij niet tegen. Vanuit stilstand komt hij goed weg indien je de voet wat dieper intrapt. Wil je rustig cruisen, dan leent de daar zich ook perfect voor.

Daarnaast zijn de draaiende hoofden nog steeds een genot.
Ik heb nog niet veel kunnen rijden door babyborrel's en verjaardagen. Ook vandaag staan weer 2 moederdagbezoeken op de planning en een verjaardag. Daarom komt de kmstand niet boven de 280km uit dit weekend. Maar goed, morgen begint het woon-werk verkeer, dus aan het eind van de week is er weer 1000km bij.

15 Maart besteld:

Zwarte Business Line Pro
HDD Navigatie
Lederen bekleding

Verwachte leverdatum volgens de dealer: "Ergens in Oktober"

Dit zou eerst Juli zijn, maar vertraagd tot Oktober. Ben erg benieuwd of men dit gaat halen...

De auto's voor oktober die, laten we zeggen, vertrekken uit Japan in augustus en moeten nu dus nog gemaakt gaan worden. Met alle onzekerheden van nu zou ik heeeel veel duimen.

Ze komen sowieso, heb de lijst gezien van de importeur (quick look), en daar stonden datums op waarnaar de CTs komen, en dat is gegarandeerd.

Weet iemand waar ik het telefoonnummer van de importeur kan vinden om navraag te doen over de levertijd. Net een bericht gehad van de dealer en dat is allemaal erg vaag... ik zou graag a.h.v. mijn ordernummer wat extra info willen ontvangen.

Ik moet anders mijn huidige lease contract verlengen en zou mooi zijn als ik weet tot wanneer ongeveer....

google is your friend.. heeft me net geen minuut geduurd... zoek de telnr op van Louwman & Parqui.. daar staat ie wel tussen...

Heerlijk dit! Lauwman gebeld en men geeft aan dat hun het niet terug kunnen zoeken en dat ik toch echt bij de dealer moet zijn... en daar krijg ik een vaag verhaal... vreemd allemaal... dan maar gewoon afwachten

ct200H zei:
postbuz zei:
Hjalmar zei:
en dat is gegarandeerd.

;)

:D :D :P Het zou fijn zijn als bronnen worden vermeld, dus ik hou dit maar op gelul in de ruimte,..................

Hoezo bronnen? Ik heb het toch zelf gezien? Jij hebt net je CT weggedaan man, moet je niet ergens anders zitten?
Ga me niet beschuldigen dat ik wat loop te lullen want dan zit je bij de verkeerde persoon. :X