robtp09
Heel actief
- 4 mei 2020
- 739
- 1
- 530
- 93
Dit is ons (mijn broertje en mij) in Den Haag bij Louwman uitgelegd, ik weet alleen ff niet of dat 7 jaar geleden ook al zo was.Kennelijk was er na het maken met de afspraak met de verkoper iemand binnen gekomen die meteen tot zaken kwam.
Mijn broertje ging voor een UX250h dis daar stond en in de onderhandelingsfase vroeg hij hoeveel tijd hij had voor overleg met het thuisfront mocht hij er telefonisch met zijn vrouw niet uitkomen. Daar werd door de verkoper op gezegd dat hij daar best rekening mee wilde houden maar weet wel dat als er elders in het land iemand de auto in zijn winkelwagen zetten en daarmee kocht daar niks aan te doen was......Feitelijk kan dat dus gebeuren terwijl je over een auto in onderhandeling bent. Lijkt me alleen wel een beetje sterk dat ze dat niet kunnen blokkeren (zei ik nog) maar daar liet de verkoper zich niet over uit.
Overigens is de auto afgeleverd met een doffe vlek in de lak op het dak die we in de showroom onder schemerig kunstlicht niet hadden gezien. Vogelpoep die te lang gezeten heeft. Ik snap niet goed dat ze een auto (26k) zelf zo afleveren. Nu moet mijn broer er weer achteraan want hij is er niet blij mee, duidelijk.
Intussen rijden mijn beide broers en mijn oudste zoon allemaal Lexus, mijn jongste zoon spaart voor een CT of een IS300h dus het is een familiedingetje aan het worden