Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:

Hallo iedereen,

Kan iemand iets zeggen over de 6-wegs verstelbare stoelen vs 8-wegs verstelbare stoelen?

Zijn bij beide stoelen de heling van het zitvlak verstelbaar?

Groeten,
Jeroen

Om eerlijk te zijn kan ik het mij niet goed meer herinneren of de helling passagiersstoel instelbaar was. Even naar de dealer zal het uitsluiten.

Bedankt voor de opheldering. Financieel is de business edition wat aantrekkelijker maar helaas heeft die dus geen 8-weg verstelbare stoel. Jammer maar weer stof tot nadenken voor me (in afwachting van de testrit:))

Hoewel ik zelf wel een kantelfunctie heb (GS) en allergisch ben voor stoelen waar je vanaf schuift, heb ik daar tijdens de testrit van de IS300h volstrekt geen last van gehad (ook 6 weg stoelposities). Sterker nog, het zat formidabel. Dat geldt volgens mij ook voor de andere teamleden.

Testrit is aan te bevelen (in meerdere opzichten). ;)

Oh oh oh wat jammer.... 2,5 jaar geleden de CT genomen in de lease. Nu moet ik nog 1,5 jaar wachten, maar de IS staat bovenaan mijn lijstje. Wat een gave bak voor een goede (lease) prijs. De bijtelling zal wel wat zwaarder vallen dan de CT.....
Ik moet zeggen ik heb altijd alleen gekeken naar een hatchback. Een Sedan zal ik nooit kiezen. Maar na mijn 1e Lexus de CT (bevalt echt super goed) en kijkend naar de vormgeving en de specs van de IS zie ben ik al om.
Je zal maar een mazzelaar zijn en er nu 1 mogen kopen/bestellen.

Afschrijving?
En ik las een vraag over afschrijving veel/weinig. Tsja volgens mij is in deze tijden de vroegere 5000 gulden per jaar inmiddels euro geworden. En dat geldt niet alleen voor de grotere auto. Laatst wilde ik de 2,5 jaar oude Clio van mijn vrouw inruilen. Gewoon bij de Renault dealer zelf met als voorstel een andere nieuwe Renault. Ook gewoon 4500 euri per jaar afgeschreven. ??????? Terwijl het in de geliefde range van kleine auto's zit. Niet ok.
Dus gewoon bestellen die IS. :)

HIJ is er! Vanmiddag gebeld door de dealer dat mijn auto, 1 week eerder, is binnen gekomen. Dus wat doe je dan: Hup de auto in en kijken. Nog volledig ingepakt hem toch al bekeken. Wow, mooi!! :P
Nu nog de diffuser spuiten in kleur velgen, dakantenne plaatsen , protechbehandeling en......rijden. Ga komende dagen kijken of ik al wat foto.s kan plaatsen!! :hi:

Hahaha mooi Johann ik zag vanochtend een trailer met is300h op de a27 :) Hahaha dus meerdere dealers hebben vandaag hun auto's gekregen

Nog even over de kleur. Het rode van de IS is daadwerkelijk roder dan het meer roodbruin van de GS. Het misstaat zeker niet. Let op ook het stiksel wat door de hele auto ook rood is! detail!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.