Jay_Kay zei:Ik krijg het gevoel dat het afhangt van de opties die gekozen zijn. Mijn uitvoering is de Business Line Pro met LED hoofdverlichting, parkeersensoren voor en achter en het HDD navigatiesysteem. Wellicht dat het na de aardbeving en gevolgen daarna een aantal onderdelen die hier voor nodig zijn, nog steeds niet op volle stoom zijn.
Dit is bizar. Mijn simpele Business Line is begin april besteld en staat nu op levering in december. Heb je je ordernr van de dealer gekregen en ingevuld in de leverdatumchecker? Zo ja, wat is daar nu de levertijd van jouw auto?renzie zei:Mijn leverdatum van een luxery line met all beschikbare opties (dak,dempers,alarm,privacy glass, etc) stond in juli nog gepland voor jan/febr 2012 (eind april besteld) . ik heb deze week gebeld met mijn dealer in den haag want ik was mijn ordernr verloren en was blij verrast te horen dat mijn auto nu in november verwacht wordt.
Termin8r zei:Dit is bizar. Mijn simpele Business Line is begin april besteld en staat nu op levering in december. Heb je je ordernr van de dealer gekregen en ingevuld in de leverdatumchecker? Zo ja, wat is daar nu de levertijd van jouw auto?
Mijn klomp breekt. Ik ga L&P maar weer es mailen.Chell zei:Mijn Lexus, besteld half april, is ook van december naar november gegaan bij de laatste update.
kwag zei:Om maar even de jaloezie te voeden: 1 september besteld, vandaag afgeleverd
Chell zei:Ik heb vandaag bij de leasemij gecheckt wat ze doen als mijn CT in november idd geleverd wordt (uitleveren of niet). Zij hebben de importeur gebeld en die geeft aan dat mijn auto bij de december levering staat en niet bij de november levering. De datumchecker geeft echter dus november aan.
Leasemij gaat verder checken, maar ik vr??s dat het dus toch gewoon weer december (en dus januari) wordt. Wel raar dat die datumchecker dus wat anders zegt dan de importeur.