Levertijden en Tsunami

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Allereerst mijn oprechte medeleven met de slachtoffers in Japan.

Zou de ravage door de Tsunami een invloed gaan hebben op de levertijden van de CT?

Aan die van mij hoeft in principe niks meer te worden gedaan, afgezien van het normale afleverriedeltje, ik heb geen leer o.i.d besteld. Volgens de importeur staat die van mij gewoon pas in de 2e week van december en dus sowieso helemaal niet in november.

als ik de berichten hier op het forum in de gaten hou dan is het volgens mij zo dat de datum dat daar staat, de datum is dat de auto bij de dealer aankomt.. en dan moet ie nog geprepareerd worden om afgeleverd te worden... bij mijn eerste leaseauto had ik ook pech dat de auto pas eind nov werd afgeleverd, dus is die op 2 jan afgeleverd haha, die maand gaat best snel... succes met het wachten heren en dames :D ..

mlcoolj zei:
als ik de berichten hier op het forum in de gaten hou dan is het volgens mij zo dat de datum dat daar staat, de datum is dat de auto bij de dealer aankomt.. en dan moet ie nog geprepareerd worden om afgeleverd te worden... bij mijn eerste leaseauto had ik ook pech dat de auto pas eind nov werd afgeleverd, dus is die op 2 jan afgeleverd haha, die maand gaat best snel... succes met het wachten heren..

en dame(s) :P

Ik heb inmiddels weer contact gehad met de leasemaatschappij, die weer contact heeft gehad met de importeur en leverdatum november betekent helaas aankomst eind november en dus inderdaad pas half december bij de dealer klaar. Uitleveren dus helaas nog steeds pas in januari.

Baal wel. Ik had zo gehoopt op toch nog dit jaar. Zeker omdat ik mijn tijdelijke Skoda Octavia inmiddels heb moeten inleveren voor een tijdelijke Civic hybrid waar ik geen vriendjes mee ga worden.

haha aangepast Chell.. my bad, stel je eens even voor in het voorstel topic (als je het nog niet hebt gedaan) dan weet ik wel dat je een dame bent :P succes met het wachten!!! het zal dan dubbel feest zijn in het nieuwe jaar!

Ik zal me even voorstellen, heb ik inderdaad nog niet gedaan :)

En ja, ??n ding is zeker, 2012 begint wel goed. Alleen 't duuuuuuurt zo lang (en ik word zo verdrietig van die Civic)

Wat zeuren jullie nou? Ik wacht al sinds 5 april en mag - als ik Lexus mag geloven, waar ik inmiddels moeite mee heb - nog tot ergens in december. Ik heb er speciaal m'n avatar voor aangepast.

Wanneer ik precies de koop heb gesloten, heb ik een beetje verdrongen in mijn geheugen. (April).
Vooral toen mij werd verteld dat de aflevering aanzienlijke vertraging zou oplopen, in mijn geval moest ik rekenen op januari/februari.
Maar nu zou het wel eens 4 november a.s. kunnen worden!
De "Graceful Leader" ligt nu voor anker op de rede van Zeebrugge. En daar zou die voor mij in moeten zitten. :rulez:

Betekent wel dat ik binnenkort afscheid zal moeten nemen van mijn bijzonder gewaardeerde IS 250.
Die prachtige kleur! ( glacial blue ) , waarmee zelfs BMW-rijders mij complimenteerden.
Die zijde zachte 6 cylinder! Stoelkoeling!! Oh, wat zal het behelpen zijn, binnenkort!

Iemand trouwens ervaring met Adaptive cruise control?

Nee maar ik heb het ook besteld op mijn Luxury Line. Laat maar weten hoe het bevalt want jij hebt je CT voor mij.

Greetz,
Becca

Quote: Maar nu zou het wel eens 4 november a.s. kunnen worden!
De "Graceful Leader" ligt nu voor anker op de rede van Zeebrugge.

Volgens de leverdatum checker staat mijn CT ook al enige tijd op levering november. Besteld in mei en toen was de leverdatum februari 2012. Komt er in november nog een schip binnen met CT's? Is dat bij iemand bekend. Ik zou niet weten waar ik die informatie zou moeten vinden. Natuurlijk hoop ik dat mijn CT nu aan boord zit. Ik heb al via e-mail info opgevraagd bij Lexus Amsterdam, maar de kontaktpersoon schijnt op vakantie te zijn geweest en is vandaag teruggekomen. In ieder geval geef ik hem nog een paar dagen en zal dan eens bellen, want ik wordt van bovenstaand bericht wel heel erg nieuwsgierig.

Robbert-Jan

Dat maakt mij blij. Ik zal later deze week berichten over het antwoord van Lexus Amsterdam. Die moeten het zeker weten natuurlijk.

Robbert-Jan

Ik heb ook even gecheckt bij Lexus Amsterdam (besteld in April, leverdatum checker geeft al maanden November aan) en ik kreeg deze response:

De auto staat inderdaad op de boot welke begin november aankomt, verwachte levering hier ?op de stoep? 4 november. Daar kan 3 dagen voor of na deze datum speling inzitten, de transporteur krijgt de kans (3 werkdagen) om de vracht auto logistiek gezien vol te plannen. Na definitieve binnenkomst zijn wij een paar dagen later (dit ivm. de werkplaatsplanning) klaar om te leveren.

Hoera! :D

Hoeraaaah!!! het gaat eindelijk gebeuren. Gisteren van mijn dealer (Den Haag) te horen gekregen dat mijn auto, die bij het bestellen in april als afleverdatum febr 2012 had staan, volgende week 25 oktober bij hun binnenkomt. zij hebben dan nog max. anderhalve week nodig om hem af te leveren . Dus in de 1e week van November rij ik dan eindelijk in mijn LL. Dat is nog een goed nieuws.

renzie