Lexter zei:is je lambda sensor al vervangen ?
is niet ingewikkeld hoor ....
:rulez:
Lexter zei:dat is ok ... met het vermijden van de dealer verdien je idd veel geld, en een goede sensor kost ongeveer 100eu 150 eu.
Ik heb de mijne zonder flensje gekocht wel met de juiste stekker dus dat pastte niet maar ik heb nu losse flensjes waar je o2 sensoren in kan draaien nu kan ik alle sensoren nemen die ik zie met de juiste stekker.
s1009550 zei:Lexter zei:dat is ok ... met het vermijden van de dealer verdien je idd veel geld, en een goede sensor kost ongeveer 100eu 150 eu.
Ik heb de mijne zonder flensje gekocht wel met de juiste stekker dus dat pastte niet maar ik heb nu losse flensjes waar je o2 sensoren in kan draaien nu kan ik alle sensoren nemen die ik zie met de juiste stekker.
Hoewel je geen IS200 hebt, kun je me misschien helpen met bovenstaande velgenvraag?
Alvast dank!
Lexus-dzjino zei:wat betreft je velgen.
noem je dat enge stoeprandschade??? wellicht even informeren bij de verkoper of ze wel recht zijn en niet krom?goede vriend van me kocht eens velgen met ook wat "stoeprand schade" Na renovatie heeft ie er 2 weken mee gereden om dat 1 van de velgen scheuren vertoonden metaalmoeheid noemde ze het.
wellicht kan je misschien iets meer uitgeven aan goede velgen waarvan je weet dat ze schade vrij zijn en en recht, daar zal je waarschijnlijk meer plezier mee hebben, dan de velgen die je wilt gaan kopen. maar dat is mijn mening natuurlijk. En ik kan natuurlijk ook niet in je zakje met geld kijken!
Wat betreft de de lambda sondes die zijn vele goedkoper je neemt ze gewoon van toyota? ik was 60 euro per stuk kwijt.
s1009550 zei:Beste medeforumleden,
Graag jullie advies gevraagd voor het volgende:
........
s1009550 zei:.......
De velgen hebben de volgende specs:
- 5x114,3
- 18 inch
- 8J
- ET40
- Diam. naafgat: 80cm.
......
slippernick zei:Dat moet makkelijk zonder aanpassing gaan lukken.
Alleen idd met die bandenmaat moet je ff opletten. Achter heb je de meeste ruimte dus de breedste ff achter proberen. Sucses met de velgen en verdere aanpassingen
Joop zei:http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m600997943-adr-version-ii-18x9j-5x100-5x114-3-met-banden-zgan.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
is dit wat
s1009550 zei:s1009550 zei:.......
De velgen hebben de volgende specs:
- 5x114,3
- 18 inch
- 8J
- ET40
- Diam. naafgat: 80cm.
......
En wat betreft velgen met bovenstaande specs?
Kan ik dergelijke velgen zonder aanpassingen (afgezien van centreerringen voor het naafgat) op mijn IS200 zetten?
Mvg. Harry
j2jedi zei:Weet helaas niet welk type velgen dat zijn. Kan je alleen zeggen dat ze totaal anders zijn dan de velg die je rechts hebt geplaatst. Kijk goed naar de verschillende onderdelen in de fotos.
Verder zal 2mm verschil in ET-waarde niet zo heel veel uitmaken, denk ik.
Succes met je zoektocht.
slippernick zei:Wat voor merk/type het is weet ik ook niet. Maar let wel ff goed op je naaf diameter. Anders moet je nog naafringen erbij kopen.
Qua et waarde wordt het wel krapper met je voorste wielen. Ik weet niet of er nieuwe banden op moeten anders zou je er voor wat smallere op moeten gooien. Stretchen zeg maar