Persoonlijk vind ik hem wat aan de prijs maar aangezien het een particulier is zal het wel Verhandlungsbasis zijn en ik denk dat je met 10% eraf een heel eind kan komen (dus 12.000). 1 foto van een velg met stoeprandschade dan zullen de andere 3 niet veel beter zijn. Kan je gebruiken bij onderhandelen maar zelf moet je wat euro's optellen voor herstel, maar ik begrijp dat je daar genoeg ervaring mee hebt.
Lijkt me een Executive dat met die houtinleg, maar ja hij zegt zelf Luxury ; automaat+ML is weer een bonus natuurlijk.
KM's : tja duitse autobahn kilometers zijn natuurlijk anders als onze stop and go en file problematiek dus dat is niet schokkend.
Met invoer, papierwerk, platen, transport etc. ga je wel richting de nederlandse prijzen lopen en wordt het verschil niet dramatisch groot met een NL autobedrijf, met bijkomende voordelen, en zeker met een NL particulier. Ik kan niet in je portemonnee kijken maar waarom overweeg je niet een 2008 model dan profiteer je iig van de verbeteringen ? En het is en blijft persoonlijk, maar jezelf tot zwart beperken verkleint natuurlijk de keuze aanzienlijk.
Waarom ga je niet eens kijken : lijkt me zo'n 150 km voor je dus da's geen wereldreis ?
Just my two cents...