- 6 jun 2021
- 150
- 172
- 43
door plastic en rubber moeheid waren de 2 slangen en het brandstof damp regelklepje einde oefening.... ook die zijn weer vervangen voor nieuwe.
Mijn vrouw rijd er het meeste in voor woon/werk verkeer. Ik houd m graag in mooie staat, zoals deze gebouwd is zo maakt zelfs Lexus het niet meer.Heb je nog wel tijd om in je bolide te rijden?
Zonder gekheid: heb zelf geen LS, vind het mooi om te volgen wat je allemaal aan je auto doet.
Die combinatie had ik vroeger ook in menig auto zitten. Phoenix Gold versterkers en de speakers + subwoofer van Boston Acoustics.Phoenix Gold en 1x2 kanaals Boston Acoustics
Wow, waar heb je dat mee gescant? Ik heb vroeger in de luchtvaart toelevering gewerkt, waarbij we veelvuldig van CAD/CAM en optische scanners gebruik maakten. Doet me daaraan denken. Ik neem aan dat je dit niet thuis hebt gescant? Resultaat ziet er goed uit, welke resolutie?Deurpaneel ingescand, nu nog een scan maken van de deur zelf zonder het paneel erop, en dan kan ik de nieuwe behuizing voor de woofer gaan tekenen.
Bekijk bijlage 182919
Ik krijg er gewoon "back to the future" vibes van.Op die laatste foto, is dat het frontje van de woofer?
Die is serieus groot!![]()
de SPG-555 gaat eruit (die heeft een race track vorm en komt op 13 inch) , en ervoor in de plaats komt een 15 inch JBL GTI, dit is inderdaad het rooster van die sub.Op die laatste foto, is dat het frontje van de woofer?
Die is serieus groot!![]()