Niels_D
Heel actief
- 27 mrt 2012
- 860
- 11
- 18
Lexter zei:Mijn god wat kost die reparatie rommel duur !!
2 velletjes zacht rubber a 45 eu 1 lijmpistool voor duo patroontjes a 35 eu ...
240 eu voor een flessie ontvetter, een patch pleister, een zakje tuutjes, 1 duo flacon reparatie middel en die 2 bovenstaande items ...
Ik dacht meteen aan GPS en het gemak waarmee hij te maken had toen hij zijn kant en klare bumper mocht ophalen.
Die 300 ben ik ruim gepasseerd vrees ik na al die spuitbussen a 22,50 p st. die niet goed zijn en de nieuwe lak en de nieuwe spuitbussen met UA32 + blanke lak ( totaal 5 ) en die potten plamuur, die tubes epoxy shit, de tas met schuurpapier en de nog niet aangeschafte Meqauire poetsmiddelen.
Het eerste paneel de plastic trim onder de deur is nu eindelijk acceptabel, er zijn nog wel wat kleine puntjes te zien maar het is voldoende. Het paneel is afgelakt met een 2 k lak en het oogt bijna nieuw. De LS is weer groen en strak alleen de verkeerde kleur groen. whahwhahjwhahwhahwa .... fuck that shit.
Hoe dan ook ik keer terug met de LS naar de geheime werkplek op een priv?terrein met alle gemakken voorzien.
En daar zal ik de achterbumper demonteren en alle schade herstellen binnen en buiten zijde en dan even schuren en spuiten maar. Gaat 2 dagen duren hoop ik ik kan daar slapen eten douchen, er zijn daar draaibanken, lashokken, en een goede voorraad ijzer materialen.
Wish me al the luck on project Rusty's Bumper Overhauling.
Groet
Lexter
Wow, dan zit je al dik over de 600 euro heen?
Dat is al meer dan 1/4 van de prijs om mijn LS over te nemen :mrgreen: