- 4 jul 2011
- 768
- 0
- 0
450.000 km op de klok !!
450.000 km op de klok !!
Vanwege de slijtage op de nokkenassen zal het kleppen stellen ook een probleem zijn.
De loopvlakken zijn niet mooi meer de zijranden brokkelen af dit is allemaal ouderdom deze auto is nu 21 jaar oud.
En nog steeds zweeft hij hij rond als een icoon over deze planeet en als ik hem goed onderhoud overleeft hij de oliecrisis, de 4de wereld oorlog , en krijgt hij in 2022 een engine swap met een waterstof motor.
Alle foutcodes zijn opgelost de O2 sensoren doen hun werk weer de LS rijd 1 op 11 als je rustig aan doet op de snelweg. 2de hands motor komt eraan en het kraken en piepen los ik zelf op met nieuwe bushings.
Ondertussen strip ik de donor auto van al zijn waardevolle leidingen koppelingen en toeters want ik heb een remleiding roest probleem dat geen APK overleeft. Tot nu toe heeft geen APK meester het nog gezien want de rotte plek zit goed verstopt.
To do:
Wiellagers
Bushings
automaat overhaul
engine head overhaul
Gelukkig heb ik nu bijna van alles een reserve onderdeel want ondertussen zweef ik door een oud reserve onderdeel word geverfd en geoverhauled en dan verwissel ik deze een voor een met die onderdelen die u op de LS zitten.
Geen remblokkem meer wisselen maar een complete klauw met ingesmeerde nieuwe rubbers.
Geen gemier met de automaat op straat maar de automaat gewoon in de woonkamer plaatsen op een tafel.
hoto:
450.000 km op de klok !!
Vanwege de slijtage op de nokkenassen zal het kleppen stellen ook een probleem zijn.
De loopvlakken zijn niet mooi meer de zijranden brokkelen af dit is allemaal ouderdom deze auto is nu 21 jaar oud.
En nog steeds zweeft hij hij rond als een icoon over deze planeet en als ik hem goed onderhoud overleeft hij de oliecrisis, de 4de wereld oorlog , en krijgt hij in 2022 een engine swap met een waterstof motor.
Alle foutcodes zijn opgelost de O2 sensoren doen hun werk weer de LS rijd 1 op 11 als je rustig aan doet op de snelweg. 2de hands motor komt eraan en het kraken en piepen los ik zelf op met nieuwe bushings.
Ondertussen strip ik de donor auto van al zijn waardevolle leidingen koppelingen en toeters want ik heb een remleiding roest probleem dat geen APK overleeft. Tot nu toe heeft geen APK meester het nog gezien want de rotte plek zit goed verstopt.
To do:
Wiellagers
Bushings
automaat overhaul
engine head overhaul
Gelukkig heb ik nu bijna van alles een reserve onderdeel want ondertussen zweef ik door een oud reserve onderdeel word geverfd en geoverhauled en dan verwissel ik deze een voor een met die onderdelen die u op de LS zitten.
Geen remblokkem meer wisselen maar een complete klauw met ingesmeerde nieuwe rubbers.
Geen gemier met de automaat op straat maar de automaat gewoon in de woonkamer plaatsen op een tafel.
hoto: